SEO dla sklepu internetowego, czyli na czym to polega?

31-03-2012, 14:53

Z jakich narzędzi najczęściej korzystają marketerzy podczas działań SEO dla sklepów internetowych? Jak wygląda strategia SEO w dziesięciu krokach oraz jaka jest różnica pomiędzy white SEO a black SEO? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w infografice przygotowanej przez Sempai.pl oraz eKomercyjnie.pl.

Z informacji wspomnianych serwisów wynika, że marketerzy (w temacie SEO) najczęściej korzystają z pozycjonowania (81%), AdWords (68%) czy porównywarek (67%) i promocji (66%). Tylko co czwarty korzysta z działań PR.

Jeśli decydujemy się na wybór pozycjonera, warto sprawdzić m.in. czy ten zwraca uwagę na konwersję w sklepie czy tylko na ruch generowany z pozycjonowanych fraz oraz czy podczas rozmów bierze pod uwagę jakość i sposób prezentacji oferty - zdjęcia, opisy i kategorie.

Czytaj też: Dlaczego Google odfiltrowała wybrane strony?

SEO dla sklepu internetowego


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930