Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SentiOne wchodzi na rynek

18-04-2012, 19:04

Narzędzie do monitoringu internetu, docenione przez TechCrunch Europe, 19 kwietnia wychodzi z beta testów i rozpoczyna sprzedaż.

Produkt ma ułatwiać pracę agencji PR i marketingowych oraz pozwalać agencjom na oferowanie usług monitoringu. Na rynku SentiOne ma wyróżniać skuteczna analiza wydźwięku wypowiedzi, nacisk na szeroki zakres badanych źródeł oraz dostarczanie danych z ostatniego roku.

SentiOne
fot. SentiOne - SentiOne
- Pomimo że na rynku istnieje kilka konkurencyjnych rozwiązań, wierzymy, że wkrótce zajmiemy na nim silną pozycję. Oferujemy agencjom prawdziwy kombajn do świadczenia usług monitoringu marki tworzący zupełnie nową jakość na rynku - zapewnia Kamil Bargiel, Prezes SentiOne.

Okres beta testów systemu SentiOne trwał od 28 lutego. W tym czasie swoją chęć wzięcia udziału w testach zgłosiło 148 firm.

Czytaj też: Wycena Brand24 wzrasta do 4 milionów złotych (wideo)

Za produktem SentiOne stoi firma Centrum Monitorowania Opinii Internautów, założona przez zespół programistów, laureatów prestiżowego programu Ventures organizowanego przez Fundację Nauki Polskiej. W potencjał projektu uwierzył Akcelerator Innowacji NOT, który zainwestował w firmę swoje środki i został jej inwestorem strategicznym.

Więcej informacji na stronie: www.sentione.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *