SemKRK #6 BIG - konferencja SEO/SEM z przytupem

25-05-2017, 14:14

O wcześniejszych edycjach SemKRK informowaliśmy już kilkukrotnie, za każdym razem podkreślając jej barcampowy, sprzyjający networkingowi klimat. W czerwcu możemy spodziewać się edycji szczególnej, bo urządzonej z większym rozmachem.

Wydarzenie odbędzie się w środę 14 czerwca 2017, w Krakowie, w Starej Zajezdni (ul. Św. Wawrzyńca 12). Start planowany jest na godzinę 16.00, natomiast finisz przewidywany jest w okolicach północy.

Program czerwcowego SemKRK

Agenda wydarzenia przewiduje aż dziewięć prelekcji tematycznych, skierowanych zarówno do osób koncentrujących się na SEO, jak i do specjalistów AdWords:

  • Artur Strzelecki (SilesiaSEM, Festiwal SEO) opowie o maksymalizacji widoczności sklepu internetowego w wynikach organicznych Google po aktualizacji Google Phantom, jaka miała miejsce w lutym b.r.
  • Damian Sałkowski (Senuto) opowie o 10 kryteriach SEO, jakie powinna spełniać dobra treść. Dobra, czyli taka, która będzie widoczna w Google.
  • Anna Janiszewska (analityk Google Poland) zaprezentuje informacje na temat zachowania użytkowników mobilnych korzystających z wyszukiwarek.
  • Michał Magdziarz (DeepCrawl, Semetrical) poruszy w swojej prezentacji temat możliwie bezbolesnej migracji dużych serwisów internetowych. Takich, które liczą miliony podstron.
  • Maciej Lewinski (jakkolwiek to zabrzmi: czarnoksiężnik analityki) wystąpi z prezentacją pod tytułem „Czym mogą cię zaskoczyć modyfikatory stawek CPC. Adwords oczami Analytics”. Kto widział już jego prezentacje, wie jak bardzo są konkretne.
  • Paweł Gontarek (weteran polskiego SEO) opowie jak w roku 2017 można wykorzystać systemy wymiany linków.
  • Karol Dziedzic (konsultant SEO/SEM) podpowie jak dopilnować, by kampania graficzna AdWords faktycznie konwertowała i nie pełniła funkcji wyłącznie „wizerunkowej”.
  • Łukasz Chwiszczuk (K2 Media) opisze, w jaki sposób wykorzystać dane z targetowania Facebook Ads w kampaniach AdWords.
  • Tomasz Jeska (48 Media, Fundacja PCJ Otwarte Źródła) jak szybko i prosto dostosować stronę oparta na CMS Joomla do wymogów Google.

Dlaczego warto?

SemKRK to impreza dość specyficzna. Pomimo bardzo luźnego klimatu, przy poprzednich edycjach zawsze można było poszerzyć swoją wiedzę z zakresu szeroko pojętego marketingu w wyszukiwarkach. Fakt, że łatwo tutaj nawiązać nowe kontakty branżowe sprawia, że jest to idealne miejsce dla osób, które są związane z SEO/SEM. Co istotne – choć Dziennik Internautów jest patronem medialnym SemKRK #6 Big, piszę to z punktu widzenia regularnego bywalca tego eventu.

Więcej informacji można uzyskać na stronie SemKRK.


Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać

fot. Coindesk



fot. Allegro




fot. Shazam



fot. Pixabay



fot. Pixabay


  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.