Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

20-09-2017, 09:58

“Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji. W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:

poranki z email marketingiem

Kraków 16.10

Wrocław 17.10

Poznań 18.10

Gdańsk 19.10

Warszawa 20.10

 

Nie czekaj z zapisem, ponieważ ilość miejsc jest mocno ograniczona.

Wejdź na stronę www.freshmail.pl/poranki i zarezerwuj swój poranek z email marketingiem już dziś.

 

Piękne kreacje, chwytliwe tematy, odpowiedni nadawca - te rzeczy są szalenie ważne, jednak na nic się zdadzą, jeżeli wasze maile nie trafią do odbiorców. Łukasz Hardek opowie jak nie trafić do spamu,  jak zwiększyć dostarczalność swoich wiadomości i tym samym dotrzeć do większej liczby odbiorców.

 

Zastanawialiście się kiedyś  jak dopasować email marketing do swojej branży? Słowem, czy email marketing Wam pasuje?

Z roku na roku email marketing daje nam coraz więcej możliwości dotarcia do klienta. Personalizacja, treści dynamiczne, zaawansowana segmentacja i inne funkcjonalności, pozwalają na stworzenie komunikatów dla każdej z branż. Karolina Gnat podczas swojej prezentacji pokaże jakie elementy email marketingu są kluczowe, by dostosować go do wymagań rynku i indywidualnych preferencji konkretnego sektora.

 

Anna Łowczowska opowie jakich grzechów się wystrzegać, żeby nie wylądować w email marketingowym piekle. Dowiesz się jak sprawić, aby Twoi odbiorcy odbiorcy poczuli, że otaczasz ich troską, dzięki czemu zapewnisz sobie wieczne zaangażowanie. Poznasz 7 grzechów głównych w email marketingu, których musisz się wystrzegać jako marketer.

 

Social media i email marketing tylko na pozór mają ze sobą niewiele wspólnego. Media społecznościowe służą głównie do budowania pozytywnych relacji z klientami, a email marketing kojarzy się jako świetne narzędzie do sprzedaży. Renata Gajoch pokaże jak połączyć te działania i prowadzić efektywne kampanie na styku tych dwóch kanałów.

 

Bilety czekają na www.freshmail.pl/poranki


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              

Źródło: Patronat



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. Freepik