Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ruszyła rejestracja do trzeciej edycji ArtBuzza

PATRONAT MEDIALNY 04-04-2012, 17:18

Już teraz można zgłosić swoją obecność na szkoleniach, aby wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć, jest odwiedzenie strony www.ArtBuzz.edu.pl, założenie konta i wybranie wykładów, które najbardziej Cię interesują. Dostaniesz możliwość udziału w konkursach (znakomite nagrody czekają!), ale co najważniejsze - będziesz mógł spotkać się z fachowcami, czerpać z ich doświadczenia oraz zobaczyć rzeczy, które nie pojawiają się poza specjalistycznymi studiami nagrań i laboratoriami komputerowymi.

Znamy już tematy prezentacji Marcina Kordowskiego:
Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www
oraz Piotra Janowczyka:
Digital Illustration VS Fashion Photography - o potędze cyfrowej ilustracji.

Program dostępny jest pod linkiem: www.ArtBuzz.edu.pl/program-2012

Zapraszamy także do śledzenia postępów rozgrywającej się na forum MAX3D.pl Bitwy Graficznej: www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=170
Gorąco zachęcamy do udziału. W puli nagród - tablety Wacom Bamboo i Intuos.

Wszystkie wykłady i warsztaty odbędą się w dniach 11-12 kwietnia.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę konferencji i Facebooka:
www.ArtBuzz.edu.pl
www.facebook.com/ArtBuzz

 

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:

Miejsce: Centrum Konferencyjne U2, AGH, ul. Reymonta 7, Kraków.

Termin:
11.04.2012 (środa) 9:00 – 20:00 – Dzień Internetu i nowych technologii.
12.04.2012 (czwartek) 9:00 – 20:00 – Dzień grafiki komputerowej i produkcji filmowej.

Organizatorzy:
Koło Naukowe MediaFrame AGH
Uczelniana Rada Samorządu Studentów AGH
Akademia Górniczo-Hutnicza

Honorowym patronatem wydarzenie objęli:
Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
Wojewoda Małopolski Jerzy Miller
JM rektor AGH Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś

Partnerami konferencji są:
Alvernia Studios, MAX3D.pl, Miasto Kraków, RCS oraz KrakSpot.

Sponsorem platynowym konferencji jest Windows Internet Explorer 9.

Sponsorami złotymi konferencji są Wacom oraz HiddenData.

Sponsorami srebrnymi są Kiwi Produkcje oraz ABB.

Patronat medialny:
TVP Kraków, Radio Kraków, Krakowska Telewizja Internetowa, ISTV, kulturaonline.pl, Dziennik Internautów, Krakow Film Commision, kinopolska.pl, purpose.com.pl, TechmaniaK.pl, portalfilmowy.pl, Independent.pl, hatak.pl, dlastudenta.pl, Magiczny Kraków, kreatywnybazar.pl

Program:

Dzień 1
9:00 - 10:00 Analityk biznesowy - czy potrzebuję go w projekcie? - Krzysztof Parzych
10:15 - 11:15 Czy personalizacja treści musi być dla geeków? - Paweł Opydo
11:30 - 12:30 Spark CE - Najprostszy sposób na stworzenie gry przygodowej - Piotr Żygadło
12:45 - 13:45 How dead is dead? Cykl życia technologii - Michał Czaicki, Wojciech Ptak
15:00 - 16:00 Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www - Marcin Kordowski
16:15 - 17:15 The liberty to collaborate (EN) - Lennart Regebro

Dzień 2
9:00 - 10:00 Animacja zwierząt w Autodesk Maya - Mariusz Korczak
10:30 - 11:30 Sound Design - Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa - Michał Fojcik
12:00 - 13:00 Digital Illustration VS Fashion Photography - o potędze cyfrowej ilustracji - Piotr Janowczyk
14:30 - 15:45 Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture - przyszłość wirtualnego aktorstwa - Adrian Perdjon
16:30 - 17:30 Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN) - Glen Castino
18:00 - 19:30 Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych - Stefan Cordioli

Nieco historii

Dotychczas odbyły się dwie edycje ArtBuzza. Pierwsza, jednodniowa, odbyła się 29 kwietnia 2010 roku. Druga, trwająca już dwa dni (16-17 kwietnia 2011), podzielona została na 2 bloki tematyczne - Blok Technologii Internetowych oraz Blok Grafiki Komputerowej. W ramach bloków przeprowadzono wykłady, trwające 60-90 minut, po których uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań związanych z ich tematyką. W trakcie przeprowadzano także liczne konkursy, których łączna pula nagród rzeczowych wynosiła blisko 10 000 zł. Osiągnięta frekwencja dowiodła, że wykłady cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem - najpopularniejsza prelekcja zgromadziła prawie 400 słuchaczy. Na temat inicjatywy powstało wiele korzystnych artykułów zamieszczonych na blogach, serwisach i portalach internetowych.

Czytaj także: Duch renesansu, cybertechnologie i produkcja filmowa


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Yahoo zwalnia 2 tysiące osób