Ruszyła nowa platforma reklamowa dla nowych technologii

21-06-2011, 09:51

Na rynku reklamy internetowej debiutuje TechnoAd Network, która zrzesza popularne serwisy z kategorii nowych technologii. Według Megapanelu zasięg serwisów wynosi prawie 5 mln użytkowników.

TechnoAd Network jest nową i niezależną komórką sprzedażową portalu interia.pl. Jak twierdzą przedstawiciele, projekt tworzy zespół z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej oraz technologicznej. Dyrektorem sieci został Radosław Włoda, dotychczasowy zastępca dyrektora ds. klientów kluczowych w interia.pl.

>> Czytaj też: Wideorecenzje podbijają rynek reklamy internetowej

Sonda
Czy TechnoAd Network ma szansę zaistnieć na rynku reklamy?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Już na starcie TechnoAd Network może poszczycić się bogatym portfolio. Platforma agreguje bowiem tak popularne wśród fanów nowych technologii witryny, jak: Elektroda.pl, PCFormat.pl, Nextmag.pl, Mobila.pl, Komórka.pl, CDAction.pl, Gry.pl, Gameboard.pl, Gramy.pl oraz serwisy portalowe interia.pl, w tym nt.interia.pl.

Reklamodawcy może zainteresować przestrzeń związana zarówno z elektroniką, grami komputerowymi, konsolami, informatyką, jak i sprzętem RTV. Obsługiwane serwisy zrzeszają liczną grupę konsumentów nowych technologii.

- Technologia jest obecnie naturalną częścią naszego życia. Związana z tym konieczność zakupu: aparatu fotograficznego, smartfona, komputera, mp3, telewizora, twardego dysku, projektora czy oprogramowania zmusza nas do dokonywania wielu „technologicznych" wyborów. Dlatego serwisy nowotechnologiczne cieszą się tak dużym zainteresowaniem internautów. Dzięki swej zawartości oraz bardzo dużemu zasięgowi stały się także doskonałym kanałem komunikacji dla wszystkich marek z tej gałęzi gospodarki - mówi Radosław Włoda, dyrektor zarządzający TechnoAd Network.

>> Czytaj też: Rynek reklamy internetowej w Polsce wg Gemiusa

Witryny zrzeszone w ramach sieci TechnoAd Network są wysoko klasyfikowane w swoich kategoriach w polskim internecie - zarówno pod względem zasięgu, jak i jakości prezentowanych w nich treści. To właśnie te argumenty mają zapewnić platformie przewagę nad konkurencją.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy