Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rośnie znaczenie reklamy marki w internecie

07-07-2015, 07:35

Nawet najlepsze firmy nie odniosą sukcesu finansowego, jeżeli nikt o nich nie usłyszy. Reklama jest bardzo ważnym elementem handlu i promocji mającej na celu zwiększenie zarobków. Rezygnacja z promocji działalności redukuje przychody i możliwość przyszłego rozwoju o ponad połowę! Brak zainteresowania marketingiem w Internecie także ma wpływ na dużo mniejszą sprzedaż dóbr i usług. Potencjał sieci jest ogromny. Promując się na stronach internetowych mamy jeszcze szerszy zakres ludzi w różnym wieku, do których możemy trafić z ofertą.

Na własną rękę, czy z pomocą zawodowców?

 Internet jest dużo prostszym i przystępniejszym miejscem na skuteczną promocję w porównaniu z telewizją. Z pomocą agencji komunikacji marketingowej można dogadać się nawet z największymi portalami o gigantycznym ruchu użytkowników każdego dnia. Posiadanie swojego baneru w takim miejscu może wygenerować duży ruch na stronie internetowej firmy lub sklepie online. Jeżeli nie zależy nam na poważnej reklamie możemy zacząć działać na własną rękę dogadując się z mniejszymi stronami internetowymi. Profesjonalne firmy najbardziej skorzystają na współpracy z agencjami marketingowymi. Tak naprawdę same banery, to nie wszystko. Liczy się także optymalizacja strony, analiza rynku, możliwość promocji na portalach społecznościowych oraz profesjonalne usługi SEO. Takie usługi świadczą kompleksowo duże domy mediowe (np. mecglobal)

 

marketing internetowy

 Do kogo trafi reklama w sieci?

 Zakres wiekowy ludzi, do których trafi reklama jest największą zaletą promowania się w Internecie. Będą to ludzie od 14 do nawet 80 roku życia. Internet staje się miejscem także dla osób starszych. Poza tym jak nigdzie indziej możemy kierować reklamę prosto do odbiorcy, który nas interesuje. Wystarczy wykonać badania marketingowe i znaleźć miejsca, które gromadzą interesujących nas klientów. Przykładem może być firma, która sprzedaje wygodne ubrania dla sportowców. Ich grupą docelową są ludzie uprawiający najróżniejsze dyscypliny od biegania, treningów na siłowni po sporty drużynowe. Takich ludzi można znaleźć na forach tematycznych, portalach sportowych i blogach o tematyce aktywności fizycznej. Gdyby chcieć dopasować reklamy pod kątem programów telewizyjnych wiele dziedzin życia zostałoby pominiętych. W świecie online trafiasz prosto do potencjalnych klientów.

 

Wiele dróg do sukcesu marketingowego

 Często słyszy się, że Internet jest miejscem do nieograniczonego pozyskiwania klientów/widzów dla swojej działalności. To, prawda ponieważ nawet teraz mamy tendencję wzrostową jeśli chodzi o nowych użytkowników. Profesjonalna agencja mediowa pozwala na najszybsze dotarcie do nowych osób. Wykładają im na talerzu naszą ofertę i pokazują w atrakcyjnej formie. Próbując wypromować się na własną rękę będziemy kilka kroków w tyle. Nasze banery będą mniejsze od innych lub zamieszczone w mniej atrakcyjnych częściach witryny sieciowej. Popularny serwis wideo, na którym każdego dnia przebywa kilkaset milionów ludzi, to koleje miejsce na skuteczną reklamę dopasowaną do klienta. Największe marki dobrze znane z telewizji i radia na bieżąco umieszczają tam swoje reklamy wideo lub grafiki promocyjne. Nawet nowo powstałe mniejsze firmy mogą zaistnieć w sieci reklamując się dużo taniej niż w telewizji.

 

 

Źródło: Publikacja opłacona

Komunikaty Firm

Jeśli chcesz, aby informacja prasowa lub komunikat Twojej firmy pojawił się w DI pisz pod adres: kf@di24.pl. W odpowiedzi prześlemy informacje o usłudze.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR