Na co dzień firmy korzystają z rozmaitego oprogramowania. Gdy zapada decyzja o wdrożeniu systemu CRM, pozostaje jeszcze kwestia zintegrowania go z już używanymi aplikacjami. Dobre oprogramowanie CRM musi być kompatybilne z innymi systemami – w przeciwnym razie wcale nie ułatwi wykonania codziennych czynności.
Od możliwości integracji CRM z używanymi już systemami zależy m.in. to, czy zespół skutecznie zwiększy swoją efektywność. Dobry CRM ułatwia, a nie utrudnia pracę. Dzięki integracji CRM z użytkowanym w firmie oprogramowaniem możliwe jest osiągnięcie wielu korzyści. Należą do nich:
Dobrym przykładem na to, jak CRM usprawnia codzienną pracę, jest integracja ze skrzynkami mailowymi. System CRM ESTI – który jest przeznaczony dla biur nieruchomości – może zostać zintegrowany z oprogramowaniem pocztowym, np. Outlook czy Thunderbird. W ten sposób pracownicy zyskują wspólną listę kontaktów, a korespondencja – wraz z dodatkowymi komentarzami – jest gromadzona w jednym miejscu.
Na tak zadane pytanie nie ma jednej odpowiedzi – wszystko zależy od potrzeb danej firmy. Przykładowo biura nieruchomości wykorzystują CRM, aby gromadzić informacje o ofertach i klientach, usprawnić ich obsługę, monitorować sprzedaż i prowadzić kalendarz spotkań. Standardowo te informacje są rozproszone. Z reguły pracownicy takiego biura korzystają z:
Aby pracownicy biura nieruchomości mogli korzystać tylko z jednego programu, przed wybraniem systemu CRM konieczne jest sprawdzenie, czy dane rozwiązanie będzie umożliwiało integrację z dotychczas używanym oprogramowaniem.
Wdrożenie systemu CRM powinno odbyć się szybko, aby pracownicy mogli niemal od razu zacząć korzystać z udostępnionego im oprogramowania. Sprawna integracja to jednak nie wszystko – równie istotne jest to, aby system CRM działał niezawodnie, a jego obsługa była intuicyjna. Konieczność ukończenia wielogodzinnego szkolenia, aby móc sprawnie poruszać się po funkcjach CRM, nie brzmi zachęcająco.
Firma powinna zapewnić sobie także wsparcie techniczne. Wraz z rozwojem organizacji konieczne może okazać się wykorzystanie nowych narzędzi. One również powinny zostać zintegrowane z CRM. Wówczas pomoc dostawcy oprogramowania będzie bezcenna – to właśnie jemu warto zlecić integrację, aby mieć pewność, że program będzie funkcjonował prawidłowo.
Kobiety w branży technologicznej są coraz częściej oceniane ze względu na umiejętności
Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).
Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.
Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.
|
|
|
|
|
|
|
|
Po | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Serwisy specjalne: |