Rocket Fuel - hybrydowa sieć reklamowa

18-08-2009, 23:06

Jak niemal idealnie dopasować reklamę do odbiorcy i wypełnić cele kampanii? George John twierdzi, że należy odpowiednio połączyć i wyliczyć wiele wewnętrznych i zewnętrznych danych. Tak działa nowa sieć reklamowa Rocket Fuel, której system łączy w sobie procesy inteligentnego podejmowania decyzji, kreatywności i nauki, by skutecznie przewidywać zachowanie i zdefiniować odbiorcę, i dzięki temu serwować mu odpowiednią reklamę.

Jak informują twórcy, sieć Rocket Fuel wykracza poza behawioryzm, kontekstowość i goetargetowanie, łącząc algorytmy analizy danych, sztuczną inteligencję i analizę ekspertów podczas indywidualnego dopasowania poszczególnych kampanii reklamowych do rodzaju odbiorców przekazu reklamowego.

- Pozwalamy danym decydować o tym, co będzie działać i co jest istotne - wyjaśnia George John, prezes i współtwórca Rocket Fuel. Dzięki zebranym w ten sposób informacjom wybierane są odpowiednie opcje reklamowe. Kampania reklamowa jest następnie tak opracowywana, by pasywnych odbiorców zamienić w aktywnych konsumentów.

W okresie testowym system Rocket Fuel przeanalizował ponad 50 miliardów wyświetleń reklam, które były prowadzone dla ponad 140 reklamodawców, w tym takich firm, jak Microsoft, Dell, Adobe, Nike czy American Express. Reklamy trafiły w tym czasie do ponad 37 milionów ludzi.

Nowa technologia reklamy, która ma przewidywać reakcję konsumenta na bodźce marketingu internetowego, została opracowana przez byłych pracowników Yahoo, DoubleClick, Epiphany oraz Saleforce.com.

Szczegóły dotyczące funkcjonowania sieci znajdziecie na stronie Rocket Fuel w dziale z prezentacjami wideo.

 


Tematy pokrewne:  

tag Yahootag Rocket Fueltag reklama hybrydowatag reklama
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031