Reportaż społecznościowy szansą na biznes

17-01-2012, 10:33

W jednym miejscu mają stworzyć bazę, z której będzie mógł korzystać każdy za specjalną walutę - kredyty. W ten sposób Artivia otwiera się na (być może nieznany dotąd) reportaż społecznościowy.

Nowy projekt internetowy to portal wyspecjalizowany w social reportingu (reportażu społecznościowym), umożliwia także udostępnianie materiałów dziennikarskich. Serwis ma stanowić alternatywę dla typowych agencji prasowych i różni się od nich tym, że publikować tu może każdy, kto robi coś interesującego, a model biznesowy jest podobny do modelu istniejącego w serwisach stockowych.

Artivia.pl
fot. - Artivia.pl
Celem serwisu Artivia.pl jest dostarczanie treści (fotografie, teksty, wideo i audio) tworzonych przez współpracujących dziennikarzy i reporterów, zarówno profesjonalnych, jak i tych, dla których działalność twórcza jest zajęciem dodatkowym.

Czytaj też: Na własnych zdjęciach można zarobić (wideo)

Zdjęcia robione telefonem komórkowym, artykuły pisane ze smartfona, mikroblogi – to zdaniem twórców siła oddziaływania pojedynczego internauty. Artivia.pl działa zarówno w modelu B2C, umożliwiając użytkownikom wyszukiwanie i pobieranie pojedynczych utworów ze zgromadzonych zasobów, jak również w modelu B2B, gdzie dedykowane treści są tworzone na indywidualne zamówienie klienta.

Plany rozwojowe zakładają rozbudowę bazy współpracujących dziennikarzy i fotografów oraz poszerzanie kompetencji w zakresie tworzenia treści dla serwisów regionalnych (informacje społeczne i kulturalne), lifestyle oraz branżowych (gospodarka, finanse, technologie).

Serwis Artivia.pl powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Dostępny jest pod adresem: www.artivia.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy