Remarketing - poznaj 3 dobre praktyki, dzięki którym zyskasz więcej

09-04-2019, 07:30

Skuteczny remarketing może być kluczem do sukcesu w biznesie. Grupa konsumentów, którzy odwiedzili już stronę sklepu, ale nie sfinalizowali transakcji, nie założyli konta lub nie wykonali innej akcji, jest bardzo duża, a wykorzystanie jej potencjału spowoduje szybki i wymierny wzrost przychodów i rozpoznawalności marki.

remarketing

  1. Kupony i rabaty a remarketing w Google
  2. Reklama remarketingowa + content = zwiększenie ruchu na stronie
  3. Wykorzystaj potęgę mediów społecznościowych - zaprojektuj remarketing na Facebooku

 

Skuteczna reklama remarketingowa jest dopasowana do konkretnej grupy docelowej, trafia w jej potrzeby i pragnienia. Żeby je prawidłowo określić, trzeba analizować informacje zebrane przez tagi, a na ich podstawie zbudować odpowiedni przekaz komunikacyjny.

Kupony i rabaty a remarketing w Google

Reklamy wyświetlane w Google wykazują się dużą skutecznością - można je umieszczać w strategicznych miejscach, np. w wyszukiwarce lub witrynach partnerskich Google. Aby zwiększyć świadomość marki, zachęcić potencjalnego klienta do zakupu, a przede wszystkim przyciągnąć jego uwagę, remarketing w Google warto oprzeć o przyciągające wzrok hasła, a takimi są "obniżka", "promocja", "rabat", itp. Umieszczenie informacji o kuponach i rabatach w reklamie remarketingowej w Google zwiększa prawdopodobieństwo ponownych odwiedzin na landing page.

Reklama remarketingowa + content = zwiększenie ruchu na stronie

Internauci są zmęczeni ciągłym oglądaniem reklam i wyskakującymi okienkami, dlatego trudno jest zwrócić ich uwagę na kolejną "pustą" reklamę. Aby przekaz reklamowy był skuteczny, powinien nieść konkretną treść. Może to być zaleta, którą posiada produkt i która wpłynie pozytywnie na życie lub samopoczucie konsumenta, lub cecha ułatwiająca codzienne funkcjonowanie. Remarketing przygotowany w oparciu o solidny i dobrze dopasowany content zwiększy ruch na stronie, a tym samym stworzy możliwości do finalizacji zakupów.

Wykorzystaj potęgę mediów społecznościowych - zaprojektuj remarketing na Facebooku

Konto na Facebooku posiada już ponad 16 mln Polaków, a 80% z nich loguje się na nie codziennie. Projektując remarketing na Facebooku warto segmentować kampanie i mocno skupić się na tych użytkownikach, których zaangażowanie w proces zakupu było duże, np. opuścili stronę porzucając jednocześnie koszyk. Odpowiednio dopasowane wezwanie do działania i umiejętny dobór grupy docelowej sprawi, że kampania remarketingowa przyniesie wymierne rezultaty, głównie finansowe, ale również wizerunkowe.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag remarketingtag komunikat firmy
To warto przeczytać

fot. Chce.to









fot. Chivas



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Serwisy specjalne: