Reklamy napędzane danymi - nowa, zintegrowana oferta Netsprinta

12-01-2016, 21:13

Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który pozwala na dotarcie do ponad 24 mln internautów (97% zasięgu polskiego internetu). Nowa oferta firmy umożliwia precyzyjne targetowanie m.in. w oparciu o dane na temat użytkowników w najważniejszych kanałach digital marketingu i jest alternatywą dla reklamy w globalnych systemach.

Łączny zasięg należących do Netsprinta sieci reklamowych Adkontekst i ContentStream wynosi obecnie 97% polskiego internetu (dane Megapanel PBI/maj 2015). Emitując kampanie w ekosystemie reklamowym Netsprinta marketerzy mogą zatem dotrzeć do 24 milionów polskich internautów, a ich reklamy wyświetlane są w zarówno w największych serwisach polskiego internetu, m.in. WP, Onet, Gazeta.pl, Interia, Polska Press Grupa, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita czy Edipresse, jak i na 2 tysiącach średnich i niszowych serwisów tematycznych. 

Kampanie realizowane w ekosystemie Netsprinta są precyzyjnie targetowane w oparciu o dane na temat użytkowników, czyli audience targeting: cechy demograficzne (wiek, płeć, miejsce zamieszkania), a także ich zainteresowania, intencje zakupowe i zachowanie w sieci. Anonimowe dane zgromadzone są na platformie DMP Netsprint Audience, pod postacią profili marketingowych.  

Wykorzystując dane reklamodawcy oraz te gromadzone przez platformę DMP Netsprinta umożliwiamy lepszą segmentację użytkowników, ale też dostosowywanie treści reklam do realnych intencji czy zainteresowań każdego z użytkowników internetu - tłumaczy Artur Banach. - Takie podejście umożliwia skuteczne zarządzanie kampaniami w wielu różnych kanałach - zaczynając od sieci kontekstowych i content marketingowych, poprzez reklamy display, a na mailingach czy mediach społecznościowych kończąc.

Klienci mogą również pogłębić wiedzę o swoich użytkownikach dzięki usłudze Audience Report, która przedstawia kompleksową charakterystykę profili osób odwiedzających serwis - kto z nich kupuje, a kto tylko odwiedza oraz jakie są ich zainteresowania.

Ekosystem Netsprinta rozszerzył również ofertę dla wydawców, którzy mogą zwiększać swoje zarobki dzięki najnowszym trendom marketingu internetowego: m.in. audience targetingowi, reklamie natywnej oraz rosnącemu znaczeniu reklamy mobilnej i systemów do zautomatyzowanej sprzedaży powierzchni reklamowej (programmatic).

Algorytm Netsprinta automatycznie analizuje reklamy z wielu źródeł (sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej oraz pochodzące z ekosystemu RTB) i wyświetla na serwisie wydawcy tę najbardziej dochodową. Dzięki temu wydawcy maksymalizują swoje przychody z każdej odsłony. Warto podkreślić, że Netsprint współpracuje z ponad 2000 reklamodawców (z czego ponad 60% jest pozyskanych bezpośrednio). 

Dodatkowym źródłem przychodu wydawców może być także dostarczanie danych do platformy DMP Netsprint Audience. Dane o użytkownikach są anonimowe i pobierane zgodnie z prawem, bez gromadzenia danych osobowych i wrażliwych. 

Autor: Olga Kamińska


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


To warto przeczytać

fot. LeslieAnn

















RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Serwisy specjalne: