Reklamacje w sektorze finansowym, 16 lutego 2016, Warszawa

PATRONAT MEDIALNY 12-01-2016, 07:30

Przed sektorem finansowym trudny czas dostosowania swoich rozwiązań korporacyjnych do nowych obowiązków, jakie nakłada na branżę ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.

Reklamacje w sektorze finansowymCoraz większa świadomość konsumentów, kampanie uświadamiające ich prawa, a także zmiany w prawie powodują, że skuteczne zarządzanie reklamacjami niesie za sobą znacznie więcej obowiązków i wyzwań. Choć większość instytucji stosowała procesory reklamacyjne, to z racji zupełnie nowej ustawy zapewne pojawią się pytania o właściwą interpretację poszczególnych zapisów i kompetencje nowego organu, jakim staje się Rzecznik Finansowy.

Z myślą o Państwa potrzebach i w oparciu o Państwa oczekiwania przygotowaliśmy konferencję Reklamacje na rynku finansowym, która odbędzie się 16 lutego 2016 r. w Warszawie. Celem, który przyświeca temu spotkaniu, jest przedstawienie najważniejszych zmian, pokazanie szeregu możliwości w oparciu o case studies i udowodnienie, że reklamacja to tak naprawdę narzędzie służące lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów, a tym samym uzyskania przewagi nad konkurencją. Swoją wiedzą dzielić się będą znakomici eksperci, praktycy zajmujący się tematyką reklamacji i osiągający w tym zakresie bardzo wymierne korzyści dla obu stron: klientów i własnej organizacji.

Dzięki udziałowi w tym wydarzeniu zaczerpną Państwo nowe pomysły i pogłębią swoją wiedzę na wiele tematów, w tym:

  • Skutki nowej ustawy dla biznesu – plany i harmonogram wdrożeń nowych regulacji
  • Rzecznik Finansowy i jego kompetencje – rola nowego urzędu
  • Jak zarządzać reklamacjami, nie tracąc klientów
  • Reklamacja – zagrożenie czy szansa dla organizacji
  • Jak poprzez reklamacje zatrzymać klienta
  • Rola reklamacji w zarządzaniu jakością

Gorąco zachęcamy do udziału i rezerwacji miejsca już dzisiaj. Poza najwyższą jakością merytoryczną zadbaliśmy o to, by omawiane tematy oparte były na studiach przypadków, wiedza przekazywana przez doświadczonych ekspertów była na najwyższym poziomie, a atmosfera sprzyjała nawiązywaniu nowych relacji biznesowych, które mogą pomóc w rozwiązywaniu wyzwań, jakie staną przed Państwem w przyszłości.

Organizator: Puls Biznesu

Więcej szczegółów: http://konferencje.pb.pl/konferencja/938,reklamacje-na-rynku-finansowym

Kontakt: szkolenia@pb.pl, tel. 22 333 97 77


Tematy pokrewne:  

tag reklamacjetag Puls Biznesutag patronat DI
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.