Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Reklama: w marcu dominowała branża wydawnicza

16-04-2011, 16:51

Pod względem liczby wyemitowanych kampanii display dominowała branża wydawnicza (media, książki, CD, DVD), która zanotowała wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca – wynika z raportu AdReport.

Formy wykorzystywania reklamy właściwie się nie zmieniają. Nadal najpopularniejszym formatem jest billboard, który stanowi połowę reklam w sieci. 30% przypada na reklamy typu box, a najmniejszą popularnością cieszą się formy wideo.

>> Czytaj też: Jak osiągnąć sukces w kampaniach rozliczanych za rezultaty?

Udział procentowy kampanii z różnych branż w reklamie (marzec 2011)
fot. AdReport - Udział procentowy kampanii z różnych branż w reklamie (marzec 2011)
W marcu pojawiło się więcej kampanii reklamowych z kategorii media, książki, CD i DVD. Branża ta zanotowała nieco ponad 2% wzrostu w stosunku do poprzedniego miesiąca. Równie dobrze rozwija się kategoria komputerów i audio wideo (1,65%). Traci natomiast branża telekomunikacyjna, nieco ponad 3%.

Najintensywniej w kampanie reklamowe zaangażował się Google, zwiększając liczbę reklam z 2578 w zeszłym miesiącu do blisko 7000. Ponad dwukrotnie zwiększyli swój udział w reklamach także Wirtualna Polska i P4 (operator sieci Play). W marcu tempo zmniejszył McDonald's Polska, jednak w kwietniu można spodziewać się wzrostów za sprawą nowych kampanii.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *