Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Reklama podświetlana - kto powinien ją wybrać?

20-04-2016, 10:54

Reklamy podświetlane coraz częściej wybierane są przez wielu przedsiębiorców, którzy nie tylko pragną oznaczyć miejsce prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (poprzez umieszczenie na szyldzie budynku neonów świetlnych, podświetlanych kasetonów ledowych lub innego rodzaju form reklamy wizualnej wykorzystujących sztuczne oświetlenie), ale także decydują się na inne formy reklamy, w tym wielkopowierzchniową reklamę outdoorową, która coraz częściej także zaczyna wykorzystywać najnowsze zdobycze technologii ledowych oraz innych metod oświetlenia.

Rosnąca popularność tej formy reklamy skłaniać musi do przemyślenia, czy w także w przypadku prowadzonej przez nas działalności gospodarczej celowym i pożądanym będzie sięgnięcie po reklamę podświetlaną oraz czy przyniesie ona zamierzone przez nas skutki w postaci wzrostu sprzedaży towarów i usług lub wzmacniania wśród konsumentów świadomości istnienia określonej marki oraz budowania u nich zaufania do niej. Odpowiedź na tak postawione pytanie nie jest prosta, jednakże wskazać można wiele czynników, którymi kierować należy się przy wyborze określonej formy reklamy.

Przede wszystkim wziąć pod uwagę należy miejsce, w którym eksponowany ma być materiał reklamowy. Są bowiem miejsca, gdzie oświetlenie reklamy w zasadzie nie będzie potrzebne, a sam nośnik widoczny będzie także po zmroku z uwagi na istniejące uwarunkowania, związane chociażby z bliską obecnością oświetlenia miejskiego, neonów reklamowych innych przedsiębiorców czy też ogólną widocznością z uwagi na światła samochodowe poruszających się pojazdów. Zupełnie inna sytuacja będzie mieć miejsce w przypadku reklamy wielkoformatowej umieszczanej przy drogach krajowych i ekspresowych. Wtedy bowiem zastanowić należało się będzie przede wszystkim nad tym, czy także po zmroku ruch pojazdów pozostaje na tyle intensywnym, aby opłacalnym było ponoszenie zwiększonych kosztów ekspozycji reklamy, związanych nie tylko z jej przygotowaniem i instalacją, ale także z pobieraną przez reklamę podświetlaną energią elektryczną (o ile nośnik reklamy nie korzysta z odnawianych źródeł energii). Jeśli natomiast okaże się, że uważać będziemy pomysł ten za opłacalny, kolejnym krokiem będzie wybór odpowiedniego podmiotu, który wykona dla nas sam nośnik reklamowy.

Spośród wielu agencji reklamowych i podmiotów trudniących się tego rodzaju usługami warto będzie wybrać ten, który posiada odpowiednie doświadczenie w podobnego rodzaju realizacjach. Będzie to dawać gwarancję tego, że dysponuje on odpowiednim zapleczem technicznym i personalnym, zaś przygotowany przez niego produkt spełniać będzie nasze oczekiwania. Choć cena nie jest głównym wyznacznikiem jakości, zbyt niski jej poziom powinien wzmóc naszą czujność oraz nakazywać podejść do oferty z odpowiednią dozą ostrożności. Nie będzie niczym odkrywczym stwierdzenie, że każdy zamierza na swojej pracy przede wszystkim zarobić, a stosowanie cen i stawek o charakterze dumpingowym świadczyć może o braku znajomości branży lub niskiej jakości proponowanych konsumentom i kontrahentom usług.

Więcej na temat etykiet dowiesz się na: www.kasetony-reklamowe.com


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING