Redmi (dotychczas linia Xiaomi) osobną marką smartfonów

15-01-2019, 12:04

Niedawno Huawei i Honor, teraz Xiaomi i Redmi. Znany chiński producent smartfonów wydzielił Redmi - dotychczas jedną ze swoich linii - jako osobną markę. Wedle deklaracji Xiaomi, Redmi skupi się na urządzeniach o korzystnym stosunku ceny do jakości. Pierwsze urządzenie pokazuje, że rzeczywiście mówimy o średniej półce cenowej.

Xiaomi wydziela Redmi, dając swojej średniobudżetowej serii możliwość rozwoju pod samodzielną marką. Dzięki temu, Xiaomi będzie mogło skupić się na - zapewne coraz droższych - flagowcach określanych jako "Mi", natomiast Redmi będzie oferowało telefony ze średniej półki, być może kierując się ku rozwiązaniom typowo budżetowym.

Choć mówi się, że ruch Xiaomi przypomina zabieg wydzielenia marki Honor z portfolio Huawei, warto przypomnieć, że nie jest to pierwszy krok firmy w kierunku specjalizacji pod kątem obsługi różnych segmentów rynku. Ze struktur Xiaomi wydzielono już budżetowe flagowce pod markę Pocophone.

10 stycznia na rynku pojawił się pierwszy smartfon sygnowany przez markę. Redmi Note 7 zostało wyposażone w aparat 48 Mpix, a jednocześnie  kosztuje 150 dol. To najniższa rynkowa cena za smartfon z takim aparatem. Zapowiadana jest także wersja Pro - w tym rozwiązaniu ma wystąpić czujnik optyczny IMX586 Sony.

Zobacz, co piszą na ten temat inne media

GizChina, MagazynT3.pl, SpeedTest.pl, Spider's Web


  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930