Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

RealTimeCamp - porozmawiajmy o Facebooku, Śledziku, Blipie

25-11-2009, 14:25

2 grudnia w Warszawie odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie ludzi zawodowo zainteresowanych wykorzystaniem serwisów społecznościowych umożliwiających komunikację w czasie rzeczywistym (real time web), takich jak Facebook, Blip czy Twitter.

Podczas spotkania prelekcje wygłoszą znani praktycy mediów społecznościowych, wykorzystujący je w codziennej pracy. Będzie można dowiedzieć się od nich, dlaczego warto wykorzystywać real time'owe social media, jak to robić oraz co nas czeka w związku z medialno-komunikacyjną rewolucją, której to właśnie jesteśmy świadkami.

Po części prelekcyjnej rozpocznie się panel dyskusyjny, podczas którego członkowie Kapituły RealTimeCamp, prelegenci oraz przybyli goście wspólnie zastanowią się na możliwościami rozwoju real time web w Polsce oraz sposobami wykorzystania narzędzi takich, jak Facebook, Blip czy Twitter, w realizacji celów biznesowych.

>> Czytaj także: Google Social Search - prześwietl znajomych w internecie (wideo)

W pierwszej edycji spotkania RealTimeCamp będzie można zapoznać się z następującymi prezentacjami:

  • „Czas na real time web” Marcin Jagodziński (Blip.pl)
  • „Aktywność i popularność w real time web na przykładzie Blipa – wyniki badań” Mikołaj Hnatiuk, Michał Podlewski, Jan Zając (Uniwersytet Warszawski, GG Network) 
  • „Facebook. Jeżeli myślisz, że to serwis społecznościowy, pomyśl raz jeszcze. Przeglądarka internetowa? Internet na żywo? Zabójca Twittera?” Konrad Traczyk (ClusterOne) 
  • “Zarządzanie komunikacją w czasie rzeczywistym - nowość czy codzienność w public relations?” Katarzyna Przewuska, Maciej Makuszewski (Euro RSCG Sensors) 
  • “Obecność marki w real time web na przykładzie mBanku” Tomasz Lipiński (mBank) 
  • „RealTimeCity – Radom” Przemysław Cebula (UM Radom) 

W Kapitule RealTimeCamp zasiadają: Katarzyna Przewuska, Marcin Jagodziński, Jacek Gadzinowski, Konrad Traczyk i Maciej Budzich. Sponsorem pierwszego RealTimeCamp jest mBank.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny. Ze względu na duże zainteresowanie tematem oraz ograniczoną liczbę miejsc na spotkanie będą mogły wejść osoby, które po zapisaniu się otrzymają potwierdzenie od organizatora.

Zapisy trwają do 30 listopada na blogu spotkania pod adresem RealTimeCamp.pl

>> Czytaj także: Twitter zapowiada przejęcia


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR