Raport SEO 2015 - liderzy swoich branż

PATRONAT MEDIALNY, 26-01-2016, 19:36

Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google!

Raport SEO 2015 - Liderzy swoich branż

Założeniem projektu „Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż”, było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google.

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SEMSTORM. Pozwala on śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. SEMSTORM to szereg rozbudowanych raportów, w tym – monitoring dzienny czy analiza konkurencji. Baza słów kluczowych to ponad 400 milionów fraz, z czego aż 59 mln generuje wyszukiwania.

Raport dostępny pod adresem: http://marketingwsieci.pl/raport-seo-2015-liderzy-swoich-branz/


Tematy pokrewne:  

tag SEOtag SEMtag patronat DItag Google
Komentuj na Facebooku
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać












  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2016 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.