Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rafał Brzoska zwiększa swoje udziały w SALESmanago do 40%

02-10-2015, 08:13

Rafał Brzoska, który w 2014 objął 20% udziałów przy wycenie 25 mln zł, zwiększył swoje zaangażowanie w spółce Benhauer (producenta SALESmanago) do 40%.

Spółka Benhauer prowadzi aktualnie rozmowy z wiodącymi funduszami inwestycyjnymi na świecie w celu pozyskania kolejnych środków, które umożliwią dalsze zwiększanie tempa sprzedaży systemu SALESmanago Marketing Automation na rynkach światowych.

Oprócz bardzo licznej grupy małych i średnich firm z systemu SALESmanago korzystają również duże firmy i globalne korporacje takie jak Orange, Getin Bank, Rainbow Tours, Fru i Yves Rocher. We wrześniu system wygrał międzynarodowy przetarg w firmie Praktiker na Węgrzech.

Najnowszym produktem firmy Benhauer jest APPmanago, system klasy mobile Marketing Automation, który dzięki pełnej integracji z systemem SALESmanago tworzy pierwszą na świecie platformę marketingową w pełni obsługującą tradycyjne procesy sprzedażowe online oraz bardzo dynamicznie rozwijającą się sprzedaż z wykorzystaniem smarfonów i tabletów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik





Tematy pokrewne:  

tag SALESmanagotag Rafał Brzoskatag Benhauer