Przycisk +1 teraz także w reklamach graficznych

12-10-2011, 09:19

Dzięki możliwości rekomendacji reklam mają one stać się o wiele atrakcyjniejsze dla internautów.

Wyszukiwarkowy gigant poinformował na swoim blogu, że teraz także jednostki wyświetlane w ramach Google Display Network będą wyposażone w dobrze znany przycisk +1.

Czytaj także: Android Market zablokowany w Chinach

- Wierzymy, że dodanie osobistych rekomendacji do reklam ma potencjał do tego, by zmienić sposób, w jaki ludzie patrzą na reklamy - napisał na swoim blogu Google. - Reklamy stają się znacznie bardziej wartościowe, gdy ludzie widzą, który z ich znajomych lub kontaktów zechciał ją wesprzeć.

Jak zauważa serwis Mashable, pomysł wyszukiwarkowego giganta nie jest jednak nowy. Od dawna reklamy, które można "polubić", stosuje Facebook, ale tego typu jednostki spotkać można również w popularnym serwisie Digg.

Nowości związane z reklamami zostały zapowiedziane już jakiś czas temu, a od początku czerwca internauci mogą "plusować" jednostki AdWords wyświetlane w wyszukiwarce. Na razie nie wiadomo, jak będzie wyglądać rekomendowanie reklam graficznych, jednak Google zapewnił, że nowości trafią do wszystkich użytkowników w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Czytaj także: Zarząd wyszukiwarkowego giganta nie korzysta z Google+


Źródło: Google AdWords
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31