Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Twórcy epuls.pl wprowadzili właśnie zmiany na stronie serwisu. Pojawiły się nowe profile użytkowników, zmieniono szatę graficzną. Podobno portal ma zyskać teraz na dynamice oraz nowoczesności.

W wyniku prawie pięciomiesięcznych prac w znacznym stopniu odmieniono wizerunek serwisu społecznościowego epuls. Oprócz nowego logo i nowej szaty graficznej zmiany nie ominęły także profilów użytkowników - pojawił się np. nowy sposób prezentacji profilu. Niektóre sekcje w serwisie zostały zmienione, inne połączone ze sobą, co ma wpłynąć na sposób poruszania się po stronie.

Epuls.pl - strona główna
fot. - Epuls.pl - strona główna
- Przy tak olbrzymiej skali zmian najbardziej ryzykowne jest to, jak zareagują użytkownicy. Doskonale widzieliśmy, co spotkało naszych konkurentów i dlatego bardzo poważnie podeszliśmy do współpracy z najaktywniejszymi epulsowiczami. Wybrana grupa beta testerów była zarazem grupą recenzentów. To znacznie wydłużyło terminarz, ale wierzę, że dzięki temu unikniemy wpadki, jaką zaliczyły inne społeczności, które wprowadziły zmiany bez oglądania się na swoich użytkowników - mówi Marcin Szeląg, product manager serwisu.

Jak zapewniają twórcy witryny, nowa polityka zakłada silniejsze wspieranie młodzieżowych inicjatyw. Podobno więcej miejsca zostanie poświęcone na młodzieżowe trendy. Portal rozpoczął współpracę z organizacją Ponton, zajmującą się edukacją seksualną. Dodatkowo twórcy zintegrowali się ze sceną hip-hopową, rozpoczynając współpracę z grupą gdańskich graficiarzy. Autorzy serwisu zapewniają także, że będą wspierać organizację imprez swoich użytkowników.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Epuls