Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Każdy, kto zajmował się małym biznesem, wie, że w tego typu firmach wszyscy robią wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegółową kontrolę wyników, ustalanie budżetów - to po prostu nie ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w małej firmie” pokazuje, że większość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w małej firmie i odnieść na tym duże korzyści. Wystarczy pewne czynności po prostu określić lub usystematyzować.

Praktyczny marketing w małej firmieKażdego roku w Polsce powstają tysiące małych firm. Zakładają je ludzie ambitni i zdecydowani osiągnąć sukces, jednak smutna statystyka pokazuje, że większość nowych firm plajtuje już po pierwszym roku działalności. Zabójcze podatki, papierkologia, nieuczciwa konkurencja, trudności z ogarnięciem tego, co się dzieje.

Książka Kornelii Przedworskiej pomogła mi zaznajomić się z prostymi pojęciami marketingu, o których zwykły biznesmen nie ma pojęcia. Szczególnie cenne były początkowe rozdziały, z których dowiedziałem się, jak organizować sobie pracę i jak ocenić rynek zbytu. Niby każdy sobie potrafi zorganizować pracę, wie, że musi czasem zrobić przerwę, wie, jak długo może pracować, ale mając dopiero podstawy teoretyczne, zaczyna się pracować rzeczywiście wydajniej. Fajny był rozdział o konstruowaniu cen. Teoria w nim zawarta rzeczywiście dobrze pozwala skalkulować ceny. Na koniec warto zwrócić uwagę na wyraźne i jasne przekazywanie treści prawie w punktach. Dzięki temu łatwo znaleźć interesujący fragment w książce i łatwo go zapamiętać.
Dariusz Gierlotka, właściciel firmy „Linie Haftu”

>> Zamów: Praktyczny marketing w małej firmie

Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Praktyczny marketing w małej firmie”, dowiesz się:

  • Gdzie szukać nowych, lojalnych i dochodowych klientów, którzy nie tylko powiększą grono Twoich stałych klientów, ale dodatkowo zaczną jeszcze polecać Twoją firmę swoim znajomym?

  • Jak rozmawiać i komunikować się z klientem w taki sposób, aby czuł się zrozumiany i natychmiast obdarzył Cię swoim zaufaniem? Jeśli klient zacznie Ci ufać, to sprzedanie mu czegokolwiek nie będzie już problemem.

  • Co zrobić, aby klient kupował u Ciebie więcej niż do tej pory? Poznaj mało znane techniki rozszerzenia sprzedaży, które przy tej samej liczbie klientów zwiększają ilość sprzedanych towarów.

  • Jakimi motywami zakupów kierują się klienci? Dowiedz się, co decyduje o tym, że klient coś kupi i naucz się wykorzystywać te zależności do zwiększenia liczby klientów.

  • Co zrobić, aby Twoja firma była postrzegana jak profesjonalna oraz godna zaufania, nawet jeśli dopiero założyłeś swoją działalność?

  • Jak skutecznie zorganizować i zarządzać swoim czasem? Każdemu brakuje czasu, ale Ty możesz to zmienić lub sprawić, aby Twojego czasu wystarczyło na to, co dla Ciebie najważniejsze.

  • Jak zacząć tworzenie skutecznej i perspektywistycznej firmy? Nawet największe korporacje musiały kiedyś zacząć. Dowiedz się, jak zrobić właściwe pierwsze kroki.

  • Czego potrzebujesz od siebie samego, aby stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces? Nie każdy może od dzisiaj zacząć prowadzić firmę, chyba że będzie pamiętał o radach zawartych w tym rozdziale.

Dowiedz się więcej i zamów: Praktyczny marketing w małej firmie

Zobacz więcej e-booków


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:




fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E