Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Praktycy opowiedzą, jak zarabiać na e-biznesie

PATRONAT MEDIALNY 13-09-2010, 01:00

Podczas III Konferencji CzasNaE-Biznes, zorganizowanej z okazji 10-lecia CNEB.pl, praktycy z wieloletnim doświadczeniem pokażą, jak zrobić e-biznes przynoszący pieniądze. Dla czytelników Dziennika Internautów przygotowano 20% zniżki.

Wiele jest konferencji poświęconych technologiom internetowym, startupom i technikom marketingowym. Ale cała ta wiedza o tworzeniu, projektowaniu, a nawet promowaniu serwisów internetowych może okazać się bezużyteczna, jeśli nie uda nam się zamienić tych wspaniałych, funkcjonalnych i popularnych stron na pieniądze.

Aby e-biznes był dochodowy, konieczne jest posiadanie kilku kluczowych kompetencji:

  1. sprzedaż – osobista i w ujęciu strategicznym, czyli generowanie dochodów,
  2. zarządzanie ludźmi i outsourcing – bo samemu można robić e-biznes tylko do pewnego momentu,
  3. inwestowanie w projekty i pozyskiwanie pieniędzy od zewnętrznych inwestorów,
  4. systematyzowanie biznesu – czyli tworzenie procedur, dzięki którym zamienimy samozatrudnienie na biznes,
  5. wchodzenie na nowe rynki, w tym zagraniczne,
  6. budowanie sieci partnerów.

Dlatego prelegentami na III Konferencji CzasNaE-Biznes będą praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem, którzy posiadają te cechy i udowodnili, że potrafią zarabiać pieniądze w internecie.

  • Paweł Fornalski - współtwórca wartego 30 mln IAI-Shop.com (od 2009 r. NewConnect), opowie o wchodzeniu z biznesem na giełdę;
  • Krzysztof Jarecki - od lat związany z e-mail marktingiem, współtwórca ExpertSender, opowie o budowaniu sieci partnerów biznesowych;
  • Marcin Matuszewski - twórca franchisingu szkoleniowego Intelektualnie.pl, opowie o wprowadzania procedur do biznesu i budowie franchisingu;
  • Piotr Michalak - twórca agencji Ententa.pl specjalizującej się w copywritingu, opowie o strategicznym działaniu w biznesie;
  • dr Dariusz Świerk - trener sprzedaży, były strateg marketingowy WP.pl, opowie o odpowiednim wyborze i wdrażaniu strategii sprzedażowych.

Dodatkowo Filip Nowicki, współtwórca i prezes przez 5 lat Wiedza i Praktyka S.A (80 mln obrotu w 2009 roku), opowie o wchodzenia na nowe, nieznane rynki, a Piotr Majewski, organizator konferencji, opowie o strategii błyskawicznego zwiększania sprzedaży.

Konferencja przeznaczona jest dla firm i osób, które poza obecnością w interencie zainteresowane są przede wszystkim generowanie dużych zysków z e-biznesu. Wszystkie wykłady będą skupione wokół idei budowania dochodowego e-biznesu.

Konferencja odbędzie się w Auli Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej. Będzie też transmitowana w internecie. W cenie 127 zł za udział w Konferencji przewidziano dodatkowo:

  • szereg wartościowych bonusów,
  • przerwy kawowe i wyżywienie przez cały dzień,
  • możliwość alternatywnego udziału online.

Dla wszystkich czytelników Dziennika Internautów organizator przygotował zniżkę 20% dostępną przez specjalną stronę: www.KonferencjaCNEB.pl/rejestracja/di

Więcej informacji na stronie konferencji - KonferencjaCNEB.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *