Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pracownicy Grupy TP najlepsi w Global Management Challenge 2011

31-03-2012, 17:05

Zespół pracowników Grupy TP pokonał ponad 600 drużyn, zwyciężając w tegorocznym konkursie Global Management Challenge (GMC) - największej na świecie grze biznesowej. Już 18 kwietnia zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę 
w światowym finale GMC w Kijowie.

W konkursie GMC 2011 wystartowało blisko 650 zespołów, łącznie ponad 3500 osób. W tym gronie znalazło się 30 drużyn pracowniczych i studenckich reprezentujących Grupę TP. Do finału dotarło tylko 8 zespołów, w tym aż 3 z Grupy TP. Zwycięski zespół będzie rywalizował w światowym finale GMC 2011 z ponad 20 zespołami z całego świata.

- Grupa TP od kilku lat wspiera udział naszych drużyn, traktując to jako realną inwestycję służącą rozwojowi kariery zawodowej pracowników Grupy i studentów. Serdecznie gratuluję zwycięzcom, których wiedza i profesjonalizm zostały docenione przez niezależne grono ekspertów - powiedział Zbigniew Krzysztoń, dyrektor Rekrutacji i Rozwoju Pracowników Grupy TP, wręczając nagrody w trakcie uroczystej Gali w sali notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Czytaj też: Przyłącz się do klubu geeków Windows Phone

- To był już nasz trzeci finał GMC, tym razem zwycięski - poprzednio zajmowaliśmy trzecie i czwarte miejsce. Bardzo się z tego cieszymy. Wcześniejsze występy pozwoliły nam wypracować dobry styl, który dzisiaj się sprawdził - powiedział Artur Gadomski, kierownik zwycięskiego zespołu.

W latach 2007-11 w rozgrywkach GMC wzięło udział prawie 800 pracowników i studentów reprezentujących Grupę TP. Co roku firma wystawia do udziału w grze 15 zespołów pracowniczych i tyle samo studenckich. Udział w GMC wzbudza wśród pracowników Grupy TP tak duże zainteresowanie, że do eliminacji wewnątrz firmy zgłasza się po 80-90 zespołów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR