Praca w biurze

11-12-2018, 15:47

Kolejny tydzień wyzwań, kolejne obowiązki. Na biurku ląduje stos dokumentów do wypełnienia, skrzynka mailowa zapełniona, zapytania ofertowe mnożą się i dzielą, tabelki z liczbami czekają na uzupełnienie, a zegar tyka. Zanim chaos pochłonie wszelkie szczątki dobrych chęci, sprawdź nasze porady dotyczące tego, jak ułatwiać sobie pracę w biurze!

mat partnera

Dobra organizacja czasu pracy to podstawa!

Przede wszystkim postaw na dobry plan zadań do wykonania. W ten sposób unikniesz chaosu w pracy. Każde zadanie do wykonania, które zostało zlecone przez szefa lub wynika ze współpracy np. z klientem czy też kontrahentem, powinno zostać zanotowane w kalendarzu lub wirtualnym notatniku. Mówi się, że każdy plan powinien być krótki i spójny, niemniej jednak, jeśli preferujesz zapisać wszelkie informacje, dotyczące poszczególnych etapów pracy, czasu wykonania, przewidywanego terminu ukończenia zadania to nie krępuj się! Warto zanotować wszelkie przemyślenia i dane. Dlaczego? Dzięki temu oczyścisz umysł z namnażających się obowiązków, a co za tym idzie, osiągniesz większy poziom skupienia i wydajności. Otóż to! Okazuje się, że działanie zgodnie z planem usprawnia czas pracy, a to oznacza tylko jedno – koniec z zostawaniem po godzinach.

Akcja komunikacja

Efektywna praca to nie tylko dobra organizacja własnego czasu, ale także odpowiednia komunikacja z pracownikami różnych działów. Bardzo często, szczególnie w firmach dużych i średnich, do projektu przydzielanych jest kilka, a nawet kilkanaście osób. W związku z tym należy organizować spotkania, podczas których każdy pracownik dowie się, co musi wykonać. Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za dany projekt, nie bój się odpowiadać na pytania zadawane przez innych. Dobra komunikacja w zespole to klucz do sukcesu. Dzięki temu dany projekt może zostać ukończony szybciej. Rezultat? Zadowolenie szefa gwarantowane!

Jak osiągnąć wysoki poziom skupienia w otwartych przestrzeniach dla pracowników?

Pragniesz wykonać dane zadanie, niemniej jednak wymaga ono bardzo wysokiego poziomu skupienia? W open space, gdzie rozmowy, krzątanie się, praca urządzeń technologicznych są na porządku dziennym, nie ułatwiają wyciszenia. Co w takim razie zrobić? Ciekawe rozwiązanie proponuje firma Mikomax Smart Office, która na rynku jest znana z kreacji niezależnych przestrzeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Wśród oferty, dostępnej na stronie http://hushoffice.com/pl/ znajduje się Hush Work, czyli miejsce do indywidualnej pracy wymagającej skupienia i np. prowadzenia wideo-konferencji. Box jest bardzo praktyczny ze względu na mobilność konstrukcji, która nie wymaga demontażu podczas ewentualnego przeniesienia. Hush Work prezentuje innowacyjną technologię i kompaktowe rozmiary – przestrzeń zasilana jest prądem, box natomiast zajmuje mniej niż 2 metry kwadratowe, dzięki czemu efektywne wykorzystanie open space w prawie każdym biurze jest po prostu możliwe!


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag pracatag komunikat firmytag biuro
To warto przeczytać










  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Serwisy specjalne:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2019 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.