Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pozycjonowanie w Google Maps - na czym polega?

07-11-2019, 08:34

Zastanawiasz się jak w dzisiejszych czasach, gdy rządzą nami komputery i internet, wypromować najlepszą restaurację, firmę, siłownię, sklep w okolicy? Najlepiej będzie wpisać skorzystać z wyszukiwarki Google i przeanalizować wyniki wyszukiwania. Co jednak powoduje, że niektóre placówki są wyszukiwane i odwiedzane przez klientów częściej niż inne? Wizytówka Google jest jednym z elementów wpływających na widoczność strony w sieci.

Sprawdź jak pozycjonowanie w Google Maps może znacząco przyczynić się do zwiększenia widoczności twojego biznesu w sieci. Dowiedz się jakie działania z zakresu pozycjonowania w mapach Google spowodują, iż Twoją firmę zacznie odwiedzać więcej osób. Przekonaj się jak w kilku prostych krokach możesz zwiększyć rozpoznawalność swojego obiektu i jego dochody.

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie w Google Maps jest jednym z aspektów pozycjonowania w ogóle. Tak zwane pozycjonowanie to zespół wszelkich działań prowadzonych na stronie internetowej w celu zwiększenia widoczności tejże strony w organicznych (czyli bezpłatnych) wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Są pewne czynniki, które przyczyniają się do wzrostu pozycji strony w wyszukiwarce Google. Poprawą tych czynników zajmują się na co dzień wyspecjalizowane agencje SEO, które swoje działania prowadzą również w obrębie pozycjonowania w Google Maps.

Czynniki, które związane są z treścią znajdującą się na stronie i ogólnym działaniem całej strony internetowej to m.in.: ilość treści, występowanie słów kluczowych w tekście i nagłówkach, częstotliwość dodawania treści na stronie, obecność słów kluczowych w URL, unikalność treści, szybkość ładowania strony oraz odpowiednia optymalizacja kodu HTML.

Skuteczne pozycjonowanie w Google Maps? Tak!

Jeśli chcesz skutecznie pozycjonować swoją firmę w Google Maps, musisz zwrócić uwagę na kilka czynników związanych przede wszystkim z wizytówką, która wyświetla się w Google'u na określone frazy. Po pierwsze odpowiedni tytuł z nazwą Twojej firmy. W tytule oprócz nazwy firmy, powinien być również zawarty rodzaj działalności, czyli słowo kluczowe, które wpisują użytkownicy, szukając danej usługi. Po prostu, daj się znaleźć!

Po drugie, dodaj do wizytówki Google dodatkowe kategorie - to znacząco wpłynie na pozycjonowanie w Google Maps. Dzięki nim, wysyłasz dodatkowy sygnał do Google i użytkownik o zwiększonym zakresie Twoich usług czy produktów. 

Po trzecie, aktualizuj wizytówkę na bieżąco, opierając się na realizowanych przez Ciebie usługach. Pamiętaj, aby umieszczać prawdziwe i aktualne zdjęcia Twojej firmy i na bieżąco wprowadzać wszelkie zmiany, np. kiedy zmienisz numer telefonu.  Buduje to zaufanie i wizerunek wśród klientów.

Po czwarte, dodaj do wizytówki Google nazwę swojej domeny. To takie proste, a często pomijane. Co ważne, dodanie domeny przyczyni się do wzrostu Twojej pozycji w Google Maps.

Po piąte - zbieraj opinie od użytkowników. Gwiazdki wpływają pozytywnie na odbiór firmy przez użytkownika. Pomyśl – mając do wyboru wiele firm o podobnej nazwie, zaufałbyś tej, która ma wiele niskich ocen? Chyba nie...

Jeśli szukasz wyspecjalizowanej agencji SEO, która zadba o Twoje pozycjonowanie w Google Maps, koniecznie odwiedź stronę zespołu anchor.team/pl . Dzięki współpracy ze specjalistami od pozycjonowania, dobrze zaplanujesz współpracę i konsekwentnie dojdziesz do wyznaczonego celu. Sprawdź pełną ofertę zespołu anchor.team w zakresie pozycjonowania w Google Maps i sprawdź co mogą zrobić dla Ciebie! 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. Freepik