Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pozycjonowanie stron skuteczną metodą pozyskania klienta

29-09-2016, 06:09

Pozyskanie klienta jest rzeczą trudną, ale wykonalną. Dziś pokażemy jak do tego celu wykorzystać pozycjonowanie stron, jeden z elementów marketingu internetowego.

Firmy i strony

W ostatnich latach Internet stał się źródłem wszelkiej informacji. Sprawdzamy w nim wiadomości, oglądamy filmy, szukamy produktów i usług. Bez względu na to, czy mamy do dyspozycji spory budżet dla znanej marki, czy reklamujemy lokalne przedsiębiorstwo, współcześnie nierealne jest wypromowania działalności lub nowego produktu bez skutecznej kampanii SEO.  Wyróżnienie serwisu  może zmienić jakość naszego biznesu o 180°. 

Korzystając z usługi pozycjonowania (SEO) w pewnym sensie jesteśmy zmuszeni do wykonania szeregu działań w obrębie naszej strony, jak i również poza nią. Dużą korzyścią takich wypadkowych jest np. poprawa użyteczności witryny, klarowności przekazu, czy też ogólnego wizerunku danego brandu.

Co daje pozycjonowanie?

  • widoczność w Internecie - z badań prowadzonych nad zachowaniami użytkowników sieci wynika, że jedynie 11% z nich zagląda na drugą stronę wyszukiwarki. Jak widać warto być na pierwszej.
  • świadomość marki - brand, który jest widoczny szybciej zostanie przez klienta zapamiętany.
  • konwersję - zainteresowany użytkownik może zmienić się z czytelnika w klienta, lecz niezbędny do tego jest wartościowy i ciekawy content.
  • reklamę - i to stosunkowo tanią; budżet można dopasować do konkurencyjności fraz i możliwości klienta, co pozwala nawet małym i lokalnym firmom na promocję tą drogą.
  • zasięg - obecnie z internetu korzysta ponad 3 miliardy osób, przy czym ponad 90% z nich używa wyszukiwarki Google.
  • grupa docelowa - dzięki pozycjonowaniu trafia się dokładnie do tych użytkowników, którzy zdefiniowali swoje potrzeby za pomocą okna wyszukiwarki. Nasza strona jest odpowiedzią na ich potrzeby.

 

praca przy stole

Przyczyny

Dlaczego tak ważna jest reklama w internecie? Zasoby Internetu są już realną konkurencją dla telewizji, która jeszcze niedawno stanowiła największy potencjał reklamowy. Warto dbać o obecność, widoczność i wizerunek w sieci; zaniedbanie tego aspektu nie pomoże w pozyskaniu nowych klientów, a nawet może zaszkodzić dotychczasowym osiągnięciom firmy. Aby skutecznie wybić witrynę na pierwszą stronę wyników wyszukiwania, warto zwrócić się do profesjonalnej agencji SEO. Samodzielne próby podjęcia takiego procesu mogą nie być wystarczająco skuteczne, a w przypadku nieumiejętnych działań nawet zaszkodzić witrynie.

 

Autor:
Firma High Interactivity 
www.high-interactivity.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik