Pozycjonowanie stron internetowych - dlaczego warto skorzystać?

21-05-2020, 20:51

Posiadasz stronę internetową swojej firmy, jednak pozyskujesz bardzo niewiele zapytań? Próbujesz wpisać nazwy swoich usług do wyszukiwarki, ale nie możesz znaleźć swojej strony? Prawdopodobnie potrzebujesz pozycjonowania stron. Zobacz na czym to polega!

pozycjonowanie

Dlaczego warto pozycjonować stronę firmową?

Pozycjonowanie to działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w Internecie. Dzięki niemu, Twoja strona firmowa będzie widoczna na większą liczbę fraz, które wpisują użytkownicy do wyszukiwarki Google. Będzie też wyżej w wynikach wyszukiwania – a ludzie zazwyczaj klikają w pierwsze linki z góry. Dlatego jeśli chcesz, aby Twoi potencjalni klienci wchodzili na Twoją stronę, musisz być widoczny!

Dzięki pozycjonowaniu pozyskasz nowych użytkowników i zwiększysz ruch na stronie. Każdy użytkownik to potencjalny klient – dlatego warto dbać o widoczność w sieci.

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Niektórym przedsiębiorcom zależy na dotarciu do klientów nie z całej Polski, tylko z konkretnego obszaru – województwa, miasta, dzielnicy. Są to na przykład punkty usługowe, takie jak fryzjerzy, mechanicy, czy też kawiarnie i biura nieruchomości. Dla takich osób dobrze może sprawdzić się lokalne pozycjonowanie. Katowice, Chorzów – jeśli przykładowo tutaj znajduje się Twój sklep stacjonarny, to zależy Ci, aby to do mieszkańców tych miast docierały komunikaty Twojej firmy. Jak to zrobić?

Przede wszystkim treść powinna być adekwatna. Umieść akapit o tym jak do Ciebie dojechać, gdzie dokładnie znajduje się Twój salon, czym się wyróżnia na tle konkurencji. Po drugie, warto zadbać o umieszczenie adresu, w tym nazwy miasta, na każdej podstronie – na przykład w stopce. Konieczne jest też powiązanie strony z wizytówką firmową w mapkach Google. Dzięki temu, osobom które będą szukały danej usługi w konkretnym mieście, Twoja strona wyświetli się wyżej niż konkurencyjne.

Skorzystaj z pomocy agencji

Pozycjonowanie polega na odpowiednim przygotowaniu strony internetowej, napisaniu treści zawierającej odpowiednie słowa kluczowe oraz stałym zdobywaniu wartościowych linków. Niezbędny jest też stały monitoring pozycji i widoczności. Dzięki temu można na bieżąco podejmować decyzje i optymalizować różne elementy na stronie lub zmieniać strategię zdobywania linków. Jest to zadanie pracochłonne i pomimo że podstawy są dość proste, wymaga doświadczenia. W innym przypadku efekty pozycjonowania przyjdą znacznie później – lub wcale. Dlatego jeśli chcesz zwiększyć widoczność w sieci, ale nie jesteś pewny swoich umiejętności – skorzystaj z pomocy agencji SEO.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag pozycjonowanie
To warto przeczytać















RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: