Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ewolucja marki była tematem przewodnim pierwszego spotkania z zakresu Public Relations - Poznań PR. Wymiana doświadczeń, zdobycie kontaktów i inspiracja to cele, dla jakich spotkanie zostało zorganizowane.

30 maja br. pod hasłem Poznań PR odbyło się pierwsze spotkanie poznańskich piarowców. Celem projektu była przede wszystkim integracja wielkopolskiego środowiska PR i marketingu.

Za temat przewodni spotkania byłaposłużyła ewolucja marki. Z prezentacją na temat kształtowania marki spotkań technologicznych wystąpił Zbigniew Krzewiński, manager ds. inwestycji w firmie SpeedUp. Z kolei Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, opowiedział o ewolucji reklam Play.

Poznań PR ma umożliwiać wymianę doświadczeń, być źródłem wzajemnej inspiracji oraz miejscem, gdzie można nawiązać znajomości.

Wśród tematów najbliższych spotkań wymieniane są marketing alternatywny oraz marketing dla kobiet. Inicjatorzy przedsięwzięcia liczą na aktywność zarówno doświadczonych piarowców, jak i tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w zawodzie.

Partnerem przedsięwzięcia jest Press-Service Monitoring Mediów. Patronat medialny nad inicjatywą sprawują miesięcznik Press oraz Marketing w praktyce.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Press-Service



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag public relationstag Poznańtag marketing