Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Social Media Marketing to nowe szkolenie, które znalazło się w harmonogramie Search Marketing Week – tygodniowego eventu szkoleniowego z e-Marketingu, którego patronem medialnym jest Dziennik Internautów. Intensywne warsztaty z Social Media odbędą się 21 maja w warszawskim biurowcu Rondo One.

Fenomen social media doceniają już nie tylko duże marki z branż technologicznych czy life-style'owych. Obecnie coraz więcej małych, lokalnych czy niszowych biznesów zdaje sobie sprawę z potrzeby docierania do swoich klientów w miejscach, gdzie faktycznie oni przebywają. Strony korporacyjne nigdy nie były atrakcyjne dla internautów, nie przyciągały społeczności. Takimi miejscami są natomiast serwisy społecznościowe, blogi i mikroblogi, gdzie każdego dnia miliony użytkowników dyskutuje, dzieli się wiedzą, wymienia linkami, a także – rozmawia o swoich doświadczeniach z markami. To idealne miejsce dla przedsiębiorstwa, by dotrzeć do nowych konsumentów.

Social media coraz częściej zastępują nie tylko tradycyjne portale informacyjno-rozrywkowe, ale i wyszukiwarki. Dostarczają informacje szybciej i są dla internautów bardziej wiarygodne. Już teraz o social media mówi się, że to największa rewolucja od czasów rewolucji przemysłowej!

Udział w szkoleniu Social Media Marketing pozwoli znacznie pogłębić wiedzę na temat mediów społecznościowych i działań promocyjnych w ich obszarze. Uczestnicy warsztatów zapoznają się z przykładami dobrych i złych praktyk działań w social media, a także dowiedzą się, jak mierzyć ich skuteczność. Każdy ze słuchaczy szkolenia przygotuje także wstępny projekt działań promocyjnych w mediach społecznościowych, co pozwoli na zwiększenie rozpoznawalności marki, lepszy kontakt z konsumentami, przyciągnięcie większego ruchu na swoją stronę i zwiększenie konwersji.

Szkolenie Social Media Marketing poprowadzi Marta Klimowicz, doktorantka socjologii, badaczka internetu, autorka bloga Socjologia Internetu oraz wielu tekstów naukowych i popularnonaukowych poświęconych społecznym aspektom internetu. Wielokrotnie występowała na konferencjach związanych z tematyką internetową. Współpracowała m.in. z Wirtualną Polską, Interaktywnie.com, Blomedia i Agorą.

Intensywne 8-godzinne warsztaty z social media odbędą się 21 maja w Warszawie w ramach Search Marketing Week - tygodniowego eventu szkoleniowego z zakresu marketingu internetowego. W dniach 17-21 maja, w czasie Search Marketing Week 10 ekspertów poprowadzi aż 9 szkoleń - od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz SEO i pozycjonowanie stron.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia SearchMarketingWeek.com


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *