Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Powstała nowa sieć reklamowa dla zakupów grupowych

12-01-2012, 23:42

GoDealla uruchomiła własną sieć reklamową dla zakupów grupowych - GoDealla NetWork. Właściciele stron będą mogli zarabiać na reklamach kuponów zakupów grupowych z kilkudziesięciu serwisów.

GoDealla NetWork to sieć reklamowa skupiająca swoją działalność wyłącznie na zakupach grupowych. Dzięki widgetowi i API właściciele popularnych stron, portali, blogów czy forów internetowych mają wzbogacić zawartość swoich serwisów o nowe treści.

Czytaj też: Promoring w portfolio Xi Investment i z nowym prezesem

- Wierzymy, że kupony jako skuteczna i bardzo atrakcyjna forma promocji mają spore szanse na stałe zadomowić się w naszym kraju. Kupon jest tak naprawdę alternatywą do męczącej i często inwazyjnej reklamy. Dzięki dopasowaniu ofert, umieszczając prosty widget, wydawcy dają swoim użytkownikom szansę cieszyć się dużymi rabatami na te usługi i produkty, które ich zainteresują - komentuje Kamil Kaniuk, pomysłodawca GoDealla NetWork.

GoDealla NetWork bazuje na platformie HasOffers. Sieć ma wyróżniać się elastycznością widgetu, dzięki któremu użytkownik może wybrać miasto, kategorię, kształt, rozmiar i kolor. Wykorzystując API, użytkownik będzie mógł wyświetlać oferty w wybrany przez siebie sposób, a wyświetlane kupony będą geotargetowane.

Więcej informacji na stronie: www.godealla.pl/network


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Antifa to Redwatch w negatywie



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR