Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Porównywarka cen Nokaut.pl w Wirtualnej Polsce

02-03-2012, 09:45

Porównywarka cen Nokaut.pl znalazła stałe miejsce na stronie głównej Wirtualnej Polski. Realizacja tego projektu wieńczy pierwszy etap strategii Grupy Nokaut, zakładającej budowę przewag biznesowych w segmencie porównywarek internetowych.

Porównywarka cen Nokaut.pl na głównej stronie WP.pl
fot. - Porównywarka cen Nokaut.pl na głównej stronie WP.pl
Grupa Nokaut, dwa dni po zakończonym sukcesem przydziale akcji w ofercie publicznej, przystępuje do realizacji swoich planów biznesowych, obejmujących m.in. przekształcenie porównywarki w platformę handlową "all-in-one", umożliwiającą klientom bezpieczne, wygodne i szybkie dokonywanie zakupów w internecie. W pierwszej kolejności Grupa zamierza zwiększyć liczbę swoich użytkowników, w czym z pewnością pomoże obecność Nokautu na stronach Wirtualnej Polski - jednego z największych polskich portali internetowych.

- Dzięki nawiązanej współpracy poszerzymy grono naszych użytkowników o nawet 500 000 osób - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela porównywarki. - To oczywiście świetna wiadomość dla sklepów internetowych korzystających z naszych usług, dla których te pół miliona osób to nowa, silna grupa potencjalnych klientów.

Czytaj też: Wirtualna Polska zmienia strategię w obszarze e-commerce

Nokaut pojawił się na stronach Wirtualnej Polski w miejscu zajmowanym dotychczas przez Tanio.pl, porównywarkę cen, z której prowadzenia zrezygnował portal. Wraz ze zmianą strategii w obszarze e-commerce od 1 marca br. wycofujemy się z prowadzenia porównywarki cen i produktów tanio.pl - mówi Ewelina Binzer z Wirtualnej Polski, z-ca Dyrektora Pionu ds. Sprzedaży Produktów Płatnych, Akcji Specjalnych i e-Commerce. - Użytkownicy szukający tej usługi w portalu WP.PL zostaną automatycznie przekierowani na stronę naszego partnera, nokaut.pl.

Obecność porównywarki Nokaut w WP to jeden z dwóch elementów współpracy serwisów. Począwszy od 1 marca Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce Wirtualnej Polski oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmują się wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *