Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

3 skuteczne strategie, by nie konkurować ceną w sklepie internetowym (WIDEO)

21-08-2014, 23:20

Wielu sprzedawców w internecie konkuruje ceną, bo najprościej jest ją obniżyć, by pozyskać klienta szukającego okazji cenowej. Pytanie, do jakiego poziomu można zejść z ceną i przetrwać na rynku? Jakimi wartościami przemówić do klienta, by zdecydował się kupić produkt u Ciebie? Obejrzyj materiał wideo i poznaj 3 sprytne metody, które pozwolą skutecznie wyróżnić sklep wśród konkurencji.



Katarzyna Ryfka-Cygan - trener i mentor e-commerce. Współwłaścicielka kilku sklepów internetowych, w branży działa od 2004 roku. Autorka książki "Kobieta wkracza w eCommerce" oraz treningu "Sklep internetowy w 10 krokach".


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING