Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Specjaliści z Google przygotowali krótki przewodnik po programie AdWords, skierowany do wszystkich, którzy chcą zostać specami od słów kluczowych. Dokument ten ma nie tylko pokazać, jak oszczędzać czas z nowym interfejsem AdWords, ale również jak uzyskiwać przydatne informacje za pomocą narzędzi Google do wyświetlania reklam w sieci wyszukiwania.

Program Google AdWords umożliwia firmom oraz osobom prywatnym reklamę w wyszukiwarce Google i na stronach internetowych zrzeszonych w sieci reklamowej Google AdSense. Swoją popularność zawdzięcza m.in. modelowi płatności (Pay Per Click) - reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy użytkownicy klikną reklamę - oraz emisji reklamy na stronach powiązanych z treścią przekazu poprzez słowa kluczowe.

Adwords zyskał sobie spore grono użytkowników także dzięki niezwykle rozbudowanym możliwościom tworzenia kampanii reklamowych, umożliwiającym dosyć precyzyjne dotarcie do wybranych grup internautów poszukujących konkretnych treści w sieci. Od prawidłowego przygotowania kampanii często zależy skuteczność reklamy. Problem tylko w tym, że aby w pełni wykorzystać możliwości tej sieci, kampanie trzeba tworzyć samodzielnie lub przy pomocy firm i osób, które specjalizują się w tego typu działaniach. 

Google niedawno zmieniło interfejs w panelu programu AdWords, co może dodatkowo utrudnić pracę z tym narzędziem. W związku tym przygotowano poradnik, który może zaoszczędzić czas podczas pracy z nowym interfejsem AdWords i pozwoli zdobyć przydatne informacje dotyczące narzędzi i funkcji programu. W jednej przejrzystej broszurze zawarliśmy wszystkie niezbędne informacje - zapewniają pracownicy Google na blogu firmowym. 

Poradnik zatytułowany "Instrukcja obsługi wyposażenia superszukacza" możecie pobrać ze stron Google w postaci pliku PDF (6,3 MB). Dokument ten ma nie tylko pokazać, jak oszczędzać czas z nowym interfejsem AdWords, ale również jak uzyskiwać przydatne informacje za pomocą narzędzi Google do wyświetlania reklam w sieci wyszukiwania.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google Blog, DI