Ponad 12 tysięcy klientów LiveChat Software

03-10-2015, 11:40

Liczba firm korzystających z rozwiązania LiveChat  wzrosła w ciągu miesiąca o 367, a w ciągu roku o 3582. Takimi wynikami pochwaliła się polska spółka LiveChat Software, która aktywnie działa na międzynarodowym rynku.

Obecnie już 12284 firm i instytucji z całego świata wykorzystuje rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, które oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe LiveChat Software. W I kwartale swojego roku finansowego (czyli w okresie kwiecień – czerwiec) przychody spółki wzrosły o 86 pkt. proc. do 11,24 mln zł, wynik EBITDA o 84 pkt. proc. do 7,86 mln zł, a zysk netto o 77 pkt. proc. do 5,89 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University) oraz kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).


Źródło: Informacja prasowa. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl
To warto przeczytać










RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.