Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na dwa tygodnie przed zakończeniem rywalizacji w konkursie „Zindeksuj się” prowadzi Politechnika Wrocławska. Do tego momentu liczba uczestników gry przekroczyła 10 000 osób z ponad 60 uczelni.

„Zindeksuj się!” to gra społecznościowa zorganizowana przez Yomoli.com. Przebieg rywalizacji można obserwować pod adresem www.zindeksujsie.pl. Konkurs potrwa do 30 czerwca 2011 r. Jego celem jest sprawdzenie, która z polskich uczelni może się pochwalić największą społecznością internetową. Zwycięska szkoła otrzyma powierzchnię reklamową w swoim mieście oraz dofinansowanie imprezy dla studentów.

Aktualnie na prowadzeniu znajduje się Politechnika Wrocławska, a za nią kolejno plasują się: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Wojskowa Akademia Techniczna, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Górniczo-Hutnicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Warszawska, Akademia Obrony Narodowej, Uniwersytet Warszawski oraz Uniwersytet ekonomiczny we Wrocławiu.

>> Czytaj także: Która uczelnia ma największą społeczność w internecie? Zindeksuj się!

Mechanizm konkursu jest niezwykle prosty. Po wejściu na stronę główną „Zindeksuj się”, uczestnik wybiera swoją uczelnię, a następnie loguje się do czatu tej uczelni w serwisie Yomoli.com. Tam może porozmawiać z innymi osobami tworzącymi jej społeczność i zaprosić do udziału w grze swoich znajomych, publikując wiadomość na jednym z portali społecznościowych lub wysyłając maila.

„Zindeksuj się!”
fot. - „Zindeksuj się!”
Przebieg rywalizacji jest na bieżąco widoczny pod adresem www.zindeksujsie.pl. Na stronie głównej znajduje się wizualizacja billboardu informującego, która z uczelni aktualnie jest na prowadzeniu. Można na nim również znaleźć avatary osób, które wsparły daną uczelnię. Po zakończeniu rywalizacji, prezentowana grafika zostanie umieszczona na faktycznym nośniku reklamowym, w miejscu wskazanym przez samorząd studentów zwycięskiej uczelni. Wykupienie powierzchni reklamowej stanowi nagrodę główną w konkursie. Dodatkowo samorząd studencki najlepszej szkoły otrzyma od organizatora dofinansowanie imprezy dla studentów w kwocie 5 000 zł. Osoby, które zaproszą do rywalizacji największą liczbę znajomych, dostaną nagrody niespodzianki.

Gra stanowi akcję promocyjną Yomoli.com – pierwszego na rynku czatu wykorzystującego geolokalizację. Ma zachęcić użytkowników do uczestnictwa w niecodziennym wydarzeniu w sieci, dać im możliwość rywalizacji i dobrej zabawy.

>> Czytaj także: Czatuj ze znajomymi z okolicy dzięki Yomoli

– W naszym konkursie nie jest istotne, jak duża jest dana uczelnia, lecz to, na ile aktywni są ludzie tworzący społeczność wokół niej. Do zabawy mogą się przyłączyć studenci, absolwenci, wykładowcy i każda osoba związana w jakiś sposób z uczelnią. Mniejsze jednostki dydaktyczne wcale nie stoją na straconej pozycji. Paradoksalnie ich zdolność do mobilizacji może być o wiele większa, niż w przypadku największych uniwersytetów – mówi Patryk Brożek, pomysłodawca projektu.

Patronami medialnymi konkursu są serwisy: students.pl i studentnews.pl oraz Dziennik Internautów. Partnerem przedsięwzięcia jest Niezależne Zrzeszenie Studentów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

GG dostępne na iPada