Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ponad 1/4 z nas ukrywa swoją aktywność w internecie przed partnerami

18-03-2011, 21:10

Kobiety mają obawy przed tym, że ich partner dowie się o pornografii, a mężczyźni dbają o tajemnice swoich kont i boją się o wyjawienie sekretów odnośnie hazardu internetowego - wynika z badania firmy Microsoft.

Badanie wskazało, że duża liczba par ukrywa przed sobą, co tak naprawdę oglądają w internecie. Tak jak w życiu realnym to mężczyźni okazują się być bardziej skryci: 36% z nich obawia się odkrycia przez partnerki ich aktywności online, podczas gdy wśród kobiet takiej sytuacji nie życzyłoby sobie tylko 25% badanych.

>> Czytaj też: Serial w Sieci czeka na fanów kina do końca marca (wideo)

:[SONDA]: Jeżeli chodzi o ukrywane przez mężczyzn strony, prowadzi bankowość internetowa (62%), zaraz za nią są strony zawierające treści pornograficzne (60%). Jeden na pięciu mężczyzn (20%) obawia się ujawnienia swoich skłonności do hazardu

Może się wydawać, że to kobiety są bardziej skłonne do ukrywania zakupów w sklepach internetowych, jednak badanie pokazuje, że jest inaczej. Aż 36% badanych mężczyzn wolałoby utrzymać swoje zakupy w internecie w tajemnicy, podczas gdy wśród kobiet jest to 32%. 24% kobiet obawia się, że ktoś może zobaczyć strony zawierające treści pornograficzne, które odwiedziły.

>> Czytaj też: Polacy coraz chętniej szukają online informacji o zdrowiu

Badanie przeprowadzone w 21 krajach Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki wskazuje również na problem bezpieczeństwa. Internauci w Europie jednak lubią ryzyko. 32% konsumentów przyznaje się do pobierania z sieci podejrzanych plików. Najbardziej beztroscy podczas przeglądania internetu są młodzi ludzie w wieku 14-17 lat. Aż 57% z nich naraża się na ryzyko cyberataku, pobierając pliki niewiadomego pochodzenia.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Microsoft



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR