Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pomysł, rozsądek, mobilność. 3 kroki do sukcesu w biznesie

19-04-2019, 13:54

Być swoim własnym szefem to ambicja tysięcy ludzi. Nic dziwnego. Posiadanie firmy i praca na własny rachunek może dać mnóstwo satysfakcji. Ale bywa również niezwykle wymagająca – odniesienie sukcesu wcale nie jest proste. Konkurencja nie śpi, a firm jest naprawdę dużo i trudno znaleźć sobie odpowiednią niszę. Na szczęście nie jest to niemożliwe! Oto 3 rzeczy, które musi mieć każdy przedsiębiorca, by rozwinąć działalność.

leasing operacyjny

1. Pomysł

Pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu w biznesie jest, oczywiście, nowatorski, ciekawy pomysł – zarówno jeśli chodzi o branżę, jak i sposób działania. Największe szanse na stanie się usatysfakcjonowanym przedsiębiorcą mają wszyscy ci, którzy posiadają umiejętność kreatywnego myślenia i potrafią patrzeć na rynek inaczej niż większość. Im bardziej niecodzienna koncepcja, tym większe szanse na to, że nikt wcześniej nie rozwiązał danego problemu w ten sposób i że uda nam się stworzyć własną niszę. To, niestety, trudna misja. Dlatego przeważająca część biznesmenów decyduje się raczej na niebanalną formę działania, niż na tworzenie od podstaw przedsiębiorstwa, jakiego jeszcze nie było.

A niebanalne działanie to takie dopasowane do potrzeb i oczekiwań odbiorców produktu czy usługi, które oferujemy. Dzisiaj liczy się innowacyjność, dostępność, digitalizacja. Im szybciej uświadomimy sobie, że to konsumenci wyznaczają trendy, tym lepiej dla nas. Przede wszystkim powinniśmy więc zrobić wszystko, by nasza firma była maksymalnie dostępna. Reklama w sieci, własna strona internetowa, promocja w mediach społecznościowych – to dzisiaj obowiązek każdego przedsiębiorcy.

2. Rozsądek

Żeby sukces mógł w pełni zaistnieć w naszym życiu zawodowym, musi być zbudowany nie tylko na kreatywności, ale także na rozsądku. Bez racjonalnego, krytycznego podejścia do swoich pomysłów i rozwiązań, nie ma szans na rozwój. Problemem wielu młodych przedsiębiorców jest ślepa wiara we własny produkt. Oczywiście, nie ma niczego złego w pewności siebie. Pycha może jednak skutecznie zahamować wzrost biznesu. Bardzo ważne, by na każdym etapie słuchać rad doświadczonych ekspertów i nie bać się dokonywać zmian i korekt w swoim biznesplanie.

Racjonalne podejście to także szacunek do pieniędzy – zarówno tych na koncie, jak i ewentualnych pożyczek i kredytów. Początkujący przedsiębiorcy często decydują się wsparcie z różnego rodzaju instytucji finansowych. Na tym etapie zachowujmy ostrożność – duże obciążenia pieniężne mogą paradoksalnie stać się zmorą biznesmena. Dlatego podchodźmy do nich rozsądnie i zawsze upewnijmy się, że będziemy w stanie je spłacić.

3. Mobilność

Dobry ekspert to mobilny ekspert. Hasło to jest aktualne w zasadzie w każdej branży. Niezależnie od tego, czy musimy spotykać się z klientami, czy podróżować od hurtowni do hurtowni – potrzebny nam będzie samochód. Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie leasing operacyjny w Santander Consumer Multirent, który umożliwia leasing samochodów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do  3,5 t wszystkich marek. Przedsiębiorcy dostają tutaj elastyczne finansowanie, a opłata wstępna może wynieść nawet 0% wartości pojazdu. Okres leasingu operacyjnego, który trwa tutaj nawet do 60 miesięcy. Procedury oceny wniosków są uproszczone, a decyzja zapada bardzo sprawnie. A do tego szeroki pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW, Assistance, w tym ubezpieczenia wieloletnie, pełna opieka w procesie likwidacji szkody i karta paliwowa. Oto wybór rozsądnego, kreatywnego menedżera.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              





Ostatnie artykuły:



fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. Freepik


Tematy pokrewne:  

tag leasingtag komunikat firmy