Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Poczta Polska wyposaży listonoszy w smartfony do sprzedawania ubezpieczeń

02-01-2014, 12:28

Klienci Poczty Polskiej będą mogli korzystać z zakupu ubezpieczenia online u listonoszy. Ma to być pierwszy krok na drodze do oferowania szerszej gamy produktów finansowych dzięki urządzeniom mobilnym.

Poczta Polska poinformowała, że wraz z Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęła pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC u listonoszy, przy użyciu smartfonów. Operator pocztowy dodaje, że "to pierwszy krok do wyposażenia w urządzenie mobilne listonoszy Poczty Polskiej i do zaoferowania za ich pośrednictwem szerszej gamy produktów finansowych".

100 listonoszy ze smartfonami na początek

Proces zawarcia umowy ubezpieczenia przez aplikację oparty jest na integracji z systemem TUW Pocztowe.

Za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją można sprawdzić wysokość składki każdego klienta i z tymi, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia, zawrzeć polisę „od ręki” podczas tej samej wizyty w ciągu zaledwie 2 minut – mówi Iwona Wróbel, dyrektor zarządzający Pionem Usług Finansowych Poczty Polskiej.

Obecnie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC przez smartfony jest realizowana pilotażowo przez 100 listonoszy na terenie całego kraju. Ten system ma być rozszerzony na kilka tysięcy listonoszy Poczty Polskiej "w najbliższej przyszłości".

zdjęcie
Smartfon w rękach - fot. Shutterstock.com

Listonosze, wyposażeni w urządzenia mobilne, są obok Pocztowych Stref Finansowych i sprzedaży w placówkach pocztowych najważniejszym elementem sieci sprzedaży Ubezpieczeń Pocztowych – mówi Aleksandra Widziewicz, prezes TUW Pocztowe. Codzienna obecność listonoszy w rejonach doręczeń w Polsce ma szczególne znaczenie dla sprzedaży usług wszędzie tam, gdzie brakuje placówek banków i ubezpieczycieli.

Sonda
Sprzedaż usług przez listonosza ze smartfonem to dobry pomysł?
  • tak
  • raczej tak
  • raczej nie
  • nie
wyniki  komentarze

Co jeszcze, oprócz usług finansowych i ubezpieczeniowych, mogliby oferować listonosze ze smartfonami? Wyobraźnia podsuwa wiele pomysłów. Będzie można je zrealizować, jeśli Poczta Polska zadba o odpowiednie urządzenia i aplikacje.

Ostatnio Poczta Polska dość często wprowadza nowości, które albo dotyczą e-handlu (jak paczka na drobne przedmioty), albo wiążą się z używaniem nowych technologii (jak platforma Envelo.pl). Wyposażenie listonoszy w smartfony jest o tyle ciekawe, że stanowi połączenie nowych e-usług oraz najbardziej tradycyjnej formy kontaktu z pracownikiem poczty. 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR