Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo

19-09-2013, 14:52

Informacje o przesyłce oczekującej na odebranie możesz otrzymać SMS-em lub mailem. Wymaga to jedynie pisemnej dyspozycji.

Poczta Polska konsekwentnie cyfryzuje swoje usługi. Dziś poinformowała o udostępnieniu bezpłatnego awizo elektronicznego o nazwie eINFO: awizo. Jeżeli listonosz nie może doręczyć listu lub paczki, Poczta może wysłać wiadomość z numerem przesyłki i adresem placówki, w której można ją odebrać.

Skorzystanie z nowej usługi wymaga złożenia w placówce pocztowej pisemnej dyspozycji do otrzymywania elektronicznych powiadomień. Można wybrać jedną formę powiadamiania - SMS albo e-mail. 

grafika

Co więcej, Poczta Polska informuje, że od przyszłego roku klienci będą mogli zgłosić dyspozycję otrzymywania za pośrednictwem internetu zawiadomień o oczekującym w placówce liście poleconym. Każdy klient będzie mógł utworzyć swoje indywidualne konto na stronie WWW, otrzyma do niego login i hasło. Dzięki temu będzie mógł monitorować przesyłki, obserwować historię nadań i właśnie złożyć dyspozycję na e-awizo.

Polska Poczta informuje ponadto, że klient indywidualny, nadając list polecony, może skorzystać także z elektronicznego potwierdzenia doręczenia albo zwrotu przesyłki. Wystarczy, że wpisze numer telefonu komórkowego albo adres e-mail na dowodzie nadania.

Wcześniej Poczta Polska wprowadziła elektroniczne potwierdzenie odbioru dla firm, które tak naprawdę zadebiutowało  w ramach elektronicznej współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR