Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Poczta Polska: pakiety paczek dla początkujących e-handlowców

19-05-2015, 12:42

Pakiet PACZKA to nowa oferta Poczty Polskiej dla początkujących e-sprzedawców. Zasada jest taka, że im więcej jest wysłanych paczek, tym niższy koszt za każdą z nich.

Poczta Polska zmienia swoją ofertę przedpłaconych pakietów paczek. W ofercie cztery pakiety: Standard, Pobranie, Odbiór w Punkcie oraz Pobranie + Odbiór w Punkcie. Nazwy wiążą się z rodzajem oferowanej usługi paczkowej. Wszystkie paczki będą dostarczane w terminie D+2, co w praktyce oznacza, że przesyłka ma dotrzeć do adresata nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych.

W jednym pakiecie znajduje się 10 przesyłek o masie do 5 kg lub 10 przesyłek o masie do 30 kg. Klient może zakupić dowolną liczbę pakietów, a im więcej kupi – tym większą otrzyma zniżkę. Za pięć pakietów po dziesięć paczek trzeba zapłacić 109,90 zł za każdy pakiet, ale gdy kupuje się ich dziesięć lub więcej cena spada do 99,90 zł za jeden pakiet.

Elektroniczne ułatwienia

Za pakiety na stronie paczkakorzysci.pl można zapłacić on line oraz tradycyjnym przelewem. Raz kupiony pakiet ważny jest przez 30 dni kalendarzowych z możliwością przedłużenia ważności poprzez kupienie kolejnego. Właściciel sklepu internetowego, który zdecyduje się zakupić pakiety, będzie mógł nadać paczkę poprzez internetowy serwis „elektroniczny nadawca”. W ten sposób można też załatwić wszystkie pozostałe formalności. Potem wystarczy dostarczyć paczkę do wybranej wcześniej placówki pocztowej.

Strategia oparta na e-commerce

Poczta Polska ciągle podkreśla, że ma zamiar inwestować w rozwój usług i produktów dla e-handlu. Operator chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów i chce to osiągnąć dzięki zapewnieniu "całego łańcucha wartości" dla sektora eCommerce. Klienci z tego sektora mają korzystać nie tylko z usług logistycznych, ale także z rozwiązań w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej. Spółka chce też rozwijać wielokanałowy dostęp klienta do usług. Planowane są inwestycje w urządzenia samoobsługow i rozwijana jest sieć odbioru paczek w różnych punktach (np. na stacjach paliw). 

Strategia Poczty Polskiej zakłada, że do 2020 roku przychody z usług paczkowych, logistycznych i eCommerce zrównają się z przychodami z tradycyjnego rynku listów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR