Poczta Polska: nietrafione prezenty można zwrócić za darmo

30-12-2020, 18:10

Nie zawsze Mikołaj przynosi to, co sobie wymarzyliśmy. Jeśli dostaliśmy nietrafiony prezent możemy skorzystać z możliwości eZwrotu.

Polacy coraz więcej kupują w internecie i coraz częściej korzystają z możliwości zwrócenia zakupów do e-sklepów. Możliwość łatwego odesłania towaru do sklepu internetowego staje się już standardem zakupowym.

W ramach programu Allegro SMART! możliwy jest bezpłatny zwrot zakupionego artykułu, na który klient ma 14 dni, licząc od momentu odebrania przesyłki. Przed odesłaniem towaru należy każdorazowo upewnić się czy sprzedający na Allegro.pl przewiduje taką czynność i w jakim terminie należy jej dokonać. Formularz zwrotów znajduje się w zakładce „kupione” na koncie klienta. Wystarczy go wypełnić, wybrać sposób dokonania zwrotu i udać się z wydrukowaną etykietą i paczką do jednej z ponad 4700 placówek pocztowych (nie dotyczy agencji pocztowych).

W ramach zwrotu towarów kupionych poza platformą  Allegro.pl, Poczta Polska oferuje trzy rozwiązania, które e-sklep może zaproponować swoim klientom:

  1. Zawsze bezpłatny zwrot – po wypełnieniu formularza kupujący otrzymuje gotowy list przewozowy na skrzynkę e-mailową.
  2. Bezpłatny zwrot – na podstawie zgłoszenia od kupującego, sklep każdorazowo podejmuje decyzję o udzieleniu zgody na bezpłatny zwrot.
  3. Zwrot odbywa się na koszt kupującego.

Warunki zwrotów zależne są od zapisów umowy sprzedawcy z Pocztą Polską. Do dyspozycji klienta chcącego odesłać towar przygotowany jest interaktywny formularz  eZwrotów.


  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Marzec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031