Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Początki e-commerce i profil statystycznego e-Polaka (wideo)

PATRONAT MEDIALNY 27-04-2011, 15:52

W odcinku inaugurującym nowy program Webshake.tv „Płacę / nie płacę” poruszono zagadnienia związane z tempem rozwoju handlu internetowego na świecie i w Polsce.

Jeszcze kilkanaście lat temu nikt nie wyobrażał sobie robienia zakupów drogą elektroniczną. Z odcinka dowiecie się, gdzie ma początki światowy i polski e-handel, zobaczycie też, które sklepy internetowe są prekursorami tego typu działalności. Obecnie, spośród 40% Polaków posiadających stały dostęp do internetu, zakupy w sieci robi już co trzeci z nas. W 2010 roku statystyczny Polak kupił w ten sposób średnio 16 produktów tańszych niż 20 euro, na które łącznie wydał około 367 euro. Choć wynik ten plasuje nas na ostatnim miejscu w Unii Europejskiej, to warto podkreślić, że biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu internetowego rynku zakupów, Polska znajduje się na pierwszym miejscu w Europie.

Usłyszycie także, kto najczęściej dokonuje zakupów drogą elektroniczną i jakiego typu towary najchętniej wybiera. Dowiecie się, dlaczego niektórzy wciąż nie mogą się przekonać do zakupów online. Mimo kilku wad nie sposób zaprzeczyć, że zakupy w sieci mają mnóstwo zalet. Polacy najbardziej doceniają szybki i łatwy dostęp do informacji, możliwość korzystania z ofert z całego świata i przeglądania ich 24 godziny na dobę, 365 dni w roku oraz niższe ceny.

Każdy odcinek „Płacę / nie płacę” to także szansa na atrakcyjne nagrody. W trakcie trwania serii można wygrać jeden z pięciu tabletów Samsung Galaxy Tab oraz wiele innych nagród.

>> Obejrzyj inne programy telewizji internetowej Webshake.tv


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              

Źródło: Webshake.tv