Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Darmowe startery z numerem podobnym do obecnego numeru abonenckiego zaczął wysyłać Play. Przypomnijmy, że spółka zadeklarowała zdobycie 2 milionów klientów do końca roku. Czy P4 ma problem z realizacją tego celu, a opisywane działania mają pomóc go rozwiązać? Spytaliśmy, co na ten temat ma do powiedzenia Marcin Gruszka - rzecznik prasowy spółki.

Wczoraj, 24 listopada Play rozpoczął promocyjną wysyłkę świątecznych starterów do wybranych osób. Cechą charakterystyczną wszystkich rozesłanych numerów jest ich podobieństwo do obecnego numeru abonenckiego danej osoby - różni się pierwszymi cyframi (w przykładzie, jaki podaje Play, są to 3 pierwsze cyfry).

Klienci decydujący się aktywować kolejną kartę otrzymują na niej 3 zł do wykorzystania. Aktywny jest również "Pakiet 60 minut" obejmujący 60 minut na rozmowy z numerem abonenckim, do którego został wysłany starter. Pakiet prezentowany jest co miesiąc do 31.03.2009.

Opisywane działania promocyjne mają na celu zwiększyć liczbę użytkowników Play. Czy mają związek z deklaracją zdobycia 2 milionów klientów do końca bieżącego roku? W jaki sposób klienci, do których wysyłany jest starter, są wybierani? M.in. na te pytania Dziennika Internautów odpowiedzi udzielił Marcin Gruszka, rzecznik prasowy spółki.

Dowiedzieliśmy się, iż klienci są wybierani losowo z grupy abonentów "regularnie płacących rachunki". Jedna osoba może otrzymać tylko jeden starter, chyba że do jej nazwiska przypisane są 2 aktywacje - wtedy może zdarzyć się sytuacja, że otrzyma 2 świąteczne startery.

Operator obecnie nie wie, do ilu osób zostaną wysłane startery. "Zobaczymy, jakim zainteresowaniem cieszyć się będzie akcja. Ocenimy to po aktywacjach wysłanych starterów" - tłumaczy Dziennikowi Internautów Marcin Gruszka, dodając, że Play w ten sposób chce pozyskać "jak najwięcej klientów".

Na pytanie, jaki związek ma omawiana inicjatywa z prognozą zdobycia 2 milionów klientów, rzecznik Play odpowiada:

"Uważam, że to najciekawszy pomysł, jaki do tej pory zaproponowali wszyscy operatorzy. To nie jest jakiś tam numer. To numer specjalnie wyselekcjonowany, numer, który doskonale znamy - wręcz idealny na prezent dla kogoś nam bliskiego. Jestem przekonany, że tym razem skuteczność akcji będzie bardzo wysoka" - chwali promocję Gruszka.

Po czym dodaje: "Ta akcja wcale nie oznacza, że mamy problem ze zdobyciem 2 mln klientów. Zawsze jest przecież lepiej mieć 2 mln 100 tys. niż 2 mln klientów".

Więcej o operatorze Play


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR