Play walczy o użytkowników pre-paid

18-09-2007, 12:16

Tanie SMS-y do wszystkich sieci to najnowsza propozycja dla użytkowników telefonów na kartę tzw. czwartego operatora. Prócz tego sieć uruchomiła internetowy sklep zapowiadany jeszcze przed wejściem na rynek w marcu br.

Od wczoraj, 17. września, klienci Play Karta uzyskali dostęp do pakietu SMS-ów (wymiennych na MMSy) do wszystkich sieci. "Pakiet SMS 1000" kosztuje 10 zł brutto (kwota zostaje potrącona z Pakietu Złotówek) i działa zawsze do końca miesiąca. W związku z tym przykładowo jeżeli użytkownik aktywuje go w połowie miesiąca, zapłaci połowę ceny, a wielkość pakietu będzie o połowę mniejsza. Dzięki powyższemu zabiegowi koszt jednej wiadomości w pakiecie wynosi zawsze 1 grosz.

W przypadku, gdy klient chce korzystać z Pakietu SMS 1000 w kolejnym miesiącu, powinien posiadać minimum 10 zł w Pakiecie Złotówek pierwszego dnia nowego miesiąca. Nowy pakiet zostaje przyznany automatycznie, a jego cena zostaje potrącona z Pakietu Złotówek. Jeżeli pierwszego dnia miesiąca użytkownik nie posiada odpowiedniej kwoty na koncie - usługa jest wyłączana.

Warto przypomnieć, że brak pakietów SMS był jedną z najczęściej wymienianych wad oferty czwartego operatora. W pewien sposób jest nią nadal, bowiem Pakiet SMS 1000 dostępny jest wyłącznie dla użytkowników oferty na kartę. Powyższa oferta wydaje się być dobrym "wabikiem" na nowych klientów, jednocześnie bardzo dziwi brak informacji o pakiecie na stronach operatora.

Klienci Play mogą aktywować wspomniany pakiet kontaktując się z konsultantem firmy, logując na stronie www.playmobile.pl lub używając krótkich kodów USSD (aktywacja przy pomocy kodu: *111*2*1# ; deaktywacja: *111*2*2#). Pakiet zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin.

W końcu pojawił się internetowy sklep Play

To nie koniec nowości u "fioletowego" operatora. Kilka dni temu ruszył e-shop, zapowiadany jeszcze przed komercyjnym uruchomieniem sieci. W tym przypadku, jak zauważył Łukasz Dzierżak z Blogu Play, nie obyło się bez falstartu. Sklep bez zbędnego szumu został uaktywniony już 5. września. Jednak z powodu wielu błędów szybko usunięto link do witryny sklepowej ze strony operatora, by 13 września - tym razem na stałe - z powrotem tam zagościł.

E-shop podzielono na cztery główne działy, w których dostępne są telefony, startery oraz biżuteria i akcesoria telefoniczne. Kupujący decydujący się na droższy starter mają możliwość wyboru numeru telefonu.

Oferta biznesowa od Play Mobile?

Coraz częściej wspomina się także o wprowadzeniu oferty dla firm, o czym informowaliśmy wczoraj w tekście Play liczy na zdobycie 15 procent rynku. Pewnym tropem może być strona www.playbiznes.pl, której abonentem jest FFCreation Sp. J. - agencja m.in. odpowiedzialna za prowadzenie strony operatora czy dotychczasowe kampanie reklamowe Play Mobile.

Jednocześnie zauważmy, iż w momencie startu sieci operator obiecał dokonywać istotnych zmian w ofercie co 6 - 8 tygodni. Poprzednia modyfikacja oferty miała miejsce 3. września wraz z wprowadzeniem oferty Play Mix. Można więc przypuszczać, że na przełomie października i listopada czwarty operator kolejny raz będzie spróbuje przyciągnąć klientów jakąś nową propozycją.

Następny artykuł » zamknij

iPhone droższy w Europie

  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31