rozmiar tekstu:
A
A
A
Play rozwija się zgodnie z planem
Około 100 osób znajdzie pracę w trzecim Call Center uruchomionym właśnie przez operatora sieci telefonii komórkowej Play. Jest to wynik szybkiego wzrostu liczby klientów tej firmy.
Do dwóch zewnętrznych firm z Poznania i Szczecina dołączą pracownicy z Gdańska. Na początku pracę znajdzie około 100 osób, firma już jednak zapowiedziała chęć rozwoju gdańskiego oddziału i dalszy wzrost zatrudnienia.
Obsługa we wszystkich zewnętrznych call-centre, a także w firmowym w Warszawie zapewniona jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Między 7 a 24 będzie można telefonicznie próbować załatwić każdą sprawę, między 24 a 7 możliwe będzie jedynie zastrzeżenie karty SIM - informuje Play w komunikacie.
Ogłoszenie planu rozwoju centrów obsługi klienta zbiegło się z oświadczeniem Chrisa Bannistera, prezesa spółki P4, że 1 grudnia sieć Play przekroczyła liczbę 700 tysięcy klientów, co planowane było do końca roku - informuje serwis FKN. W samym listopadzie operator zdobył około 200 tysięcy klientów.