Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Około 100 osób znajdzie pracę w trzecim Call Center uruchomionym właśnie przez operatora sieci telefonii komórkowej Play. Jest to wynik szybkiego wzrostu liczby klientów tej firmy.

Do dwóch zewnętrznych firm z Poznania i Szczecina dołączą pracownicy z Gdańska. Na początku pracę znajdzie około 100 osób, firma już jednak zapowiedziała chęć rozwoju gdańskiego oddziału i dalszy wzrost zatrudnienia.

Obsługa we wszystkich zewnętrznych call-centre, a także w firmowym w Warszawie zapewniona jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Między 7 a 24 będzie można telefonicznie próbować załatwić każdą sprawę, między 24 a 7 możliwe będzie jedynie zastrzeżenie karty SIM - informuje Play w komunikacie.

Ogłoszenie planu rozwoju centrów obsługi klienta zbiegło się z oświadczeniem Chrisa Bannistera, prezesa spółki P4, że 1 grudnia sieć Play przekroczyła liczbę 700 tysięcy klientów, co planowane było do końca roku - informuje serwis FKN. W samym listopadzie operator zdobył około 200 tysięcy klientów.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag Playtag kliencitag call center