Play doszło do porozumienia z UKE ws. reklamy

29-08-2011, 21:32

Kampania Play ze spornymi słowami nie zostanie wstrzymana. Hasło zostało zmienione, a Play i UKE doszły do porozumienia.

Sonda
Czy Play miało prawo wykorzystać badanie UKE?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Po wątpliwościach Prezesa UKE dotyczących telewizyjnych spotów reklamowych sieci Play, gdzie padały słowa „sieć o najlepszej jakości transmisji danych według UKE”, doszło do porozumienia.

Play i Urząd Komunikacji Elektronicznej porozumiały się w sprawie formuły komunikatów wykorzystywanych w aktualnej kampanii reklamowej operatora komórkowego. Kampania tym samym nie zostanie wstrzymana, a zmianie ulegnie jedynie główne hasło wykorzystywane w reklamie, które będzie brzmieć: „Internet mobilny o najlepszej jakości transmisji danych wg niezależnych badań”.

>> Czytaj też: Pół miliona złotych kary dla Play za naruszenie praw abonenta

Reklama Play z nowymi zapiskami i hasłem
fot. Play - Reklama Play z nowymi zapiskami i hasłem
- Strony ustaliły również zasady dotyczące wykorzystywania raportów przygotowanych przez Urząd w przyszłości. Obie strony są przekonane, że to definitywnie wyeliminuje podobne sytuacje w przyszłości – tłumaczy Marcin Gruszka, rzecznik Play.

Rzecznik sieci zapytany o koszty związane ze zmianą reklamy telewizyjnej, prasowej i typu outdoor twierdzi, że „zmiana jest mała, więc koszty są rozsądne”.


Źródło: DI24.pl
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031