Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Platforma do zarządzania treścią i reklamami wideo od Comtica

15-07-2009, 17:24

Najnowsza wersja Multiscreen.TV umożliwia nie tylko zarządzanie treścią, ale również reklamami wideo dzięki wbudowanemu adserwerowi - poinformowali twórcy rozwiązania. Serwis kusi również modelem zapłaty opartym o rozliczanie w ramach wykorzystanego czasu emisji.

Rynek reklamy wideo to jeden z najbardziej obiecujących obszarów aktywności marketingowej. Zdaniem Comtica w Polsce barierą rozwoju tego rynku był do tej pory brak efektywnych narzędzi w monetyzacji treści, czyli pozyskania pieniędzy z ich emisji. Lukę tę ma wypełnić właśnie platforma Multiscreen.TV.

Narzędzie to umożliwia prezentację treści multimedialnych w 230 różnych formatach, na ekranie o dowolnych proporcjach i rozdzielczości. Dzięki temu można udostępniać użytkownikom pliki wideo zarówno w internecie, jak i w wersji mobile.

Multiscreen.TV - platforma zarządzania treścią wideo
fot. - Multiscreen.TV - platforma zarządzania treścią wideo
Rozwiązanie spółki Comtica (Grupa One-2-One) nie tylko pozwala dostawcom treści umieszczać materiały multimedialne w sieci, ale równocześnie zarządzać reklamą wideo dołączoną do tych treści. Multiscreen.TV zawiera rozbudowany panel statystyk, który pozwala np. uzyskać informację, jak często materiały wideo są oglądane do końca, a które z nich tylko częściowo.

Korzystanie z platformy jest odpłatne, ale zastosowany model biznesowy nie powinien znacznie obciążyć budżetu nawet niewielkich wydawców - uważa producent rozwiązania. Klienci rozliczają się z korzystania z Multiscreen.TV na podstawie realnie obejrzanego przez użytkowników materiału wideo, a nie na podstawie zużycia pasma internetowego. - wyjaśniają przedstawiciele z Comtica.

Multiscreen.TV narodził się w 2004 roku, jako narzędzie do tworzenia klasycznych kanałów telewizyjnych. Skorzystały z niego m.in. rozrywkowy kanał 4FUN.TV i rumuński kanał muzyczny U.tv. Kilka miesięcy temu w oparciu o to narzędzie powstała pierwsza wersja do zarządzania treściami wideo w internecie. Z Multiscreen.TV korzystają marki wydawnictwa Marquard Media Polska, m.in. TV CKM.pl, a także Tivi.pl, Nicola.pl.

Dziennik Internautów uzyskał informacje dotyczące kosztów wdrożenia usługi od Sebastiana Szczęsnego, Konsultanta pracującego dla firmy Comtica. Koszty związane z platformą multiscreen.tv to opłata abonamentowa w podstawowej wersji 500 PLN miesięcznie. W cenę wliczona jest emisja 200 godzin materiału video za każdą następną godzinę wydawca płaci 50 groszy. Na platformie jest dostępny Ad Server do emisji reklam w playerze ( pre roll, post roll, overlay ) i tutaj nie ma dodatkowych opłat z tego tutułu.

Dodatkowe opłaty to "storage" czyli miejsce na na video w abonamencie jest 50GB za dodatkowy 1GB opłata to 2 PLN.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Multiscreen.TV



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING