Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Piictu, czyli Twitter dla obrazków

02-09-2011, 15:36

Zakaz używania tekstu w usłudze to kolejny pomysł na stworzenie rywala dla Twittera.

Twitter umożliwił niedawno użytkownikom dołączanie zdjęć do tweetów, a później ogłosił, że będą wygodnie dostępne z poziomu galerii. Szybkie wymienianie się zdjęciami to jednak pomysł, który chętnie eksploatują również inne projekty.

>>Czytaj także: Przedstawiciele serwisów społecznościowych spotkają się z brytyjskimi władzami

Sonda
Serwis społecznościowy bez tekstu to dobry pomysł?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jednym z nich jest Piictu zaprezentowane na Techstars NYC. Projekt jest w fazie zamkniętej wersji beta, jednak ma zostać udostępniony internautom w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Jak zapewniają twórcy: to nie jest kolejna aplikacja do dzielenia się zdjęciami.

Ich zdaniem usługi takie, jak Instagram, są idealne dla użytkowników, którzy chcą się dzielić grafikami w sieci, oni natomiast proponują je jako podstawową formę komunikacji. W witrynie zabronione jest korzystanie z tekstu (chyba że na obrazkach), a jeśli będziemy chcieli odpowiedzieć innemu użytkownikowi, pozostanie nam jedynie przesłanie własnej grafiki.

Współtwórca projektu Jonathan Slimak powiedział, że obecnie najpopularniejszą aktywnością w witrynie są proste gry. Przykładem jednej z nich jest wysyłanie przez użytkowników zdjęć kolejnych numerów odnalezionych wokół siebie - wygrywa ten, któremu za pomocą grafiki uda się oddać największą liczbę.

Według Busines Insidera może to być w przyszłości również ciekawe miejsce dla firm, które w serwisach społecznościowych często bombardują internautów swoimi ofertami. W tym przypadku będą mogły po prostu przesłać zdjęcie własnego produktu, by zachęcić internautów do interakcji.

>>Czytaj także: Facebook i Twitter pobiły rekordy popularności w USA


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR