Pierwsza wolna niedziela w e-handlu

12-03-2018, 17:02

W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?

Pomimo kampanii reklamowych wielu sklepów internetowych pod hasłem „Jesteśmy otwarci w niedzielę” z danych Płatności Online Blue Media wynika, że obroty w ostatnią niedzielę nie wzrosły znacząco w porównaniu do poprzednich niedziel.

Internetowym sklepom plany popsuła ładna pogoda. Od dawna dostrzegamy korelację między ładną pogodą w weekend a liczbą transakcji internetowych. W ciepłe i słoneczne soboty i niedziele rzadziej przebywamy w domu, a tym samym nie robimy zakupów online.

Realny wpływ zakazu handlu w niedzielę na polski rynek e-commerce będziemy mogli ocenić dopiero za kilka miesięcy, kiedy Polacy na dobre przyzwyczają się do wprowadzanych zmian dotyczących handlu.

Autor: Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media


To warto przeczytać





fot. Sarota PR



Komentarze
comments powered by Disqus
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.